Beantwoord

Heb ik nog bedenktijd op mijn verlenging?

  • 9 February 2023
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Beetje raar me ouders hebben 2 dagen geleden verlengd bij kpn 3 maanden korting op internet en 6 maanden korting op tv+ met zenders en wil ik verlengen krijg ik alleen 3 maanden korting op internet en korting op tv+ word niet gegeven maar heb gisteren alleen verlengd met 3 maanden korting op internet 

Heb ik nog 2 weken bedenktijd?

Beetje raar dat mensen wel korting krijgen op tv+ en voor mij bestaat het niet

 

Admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Nick83 9 February 2023, 09:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

In principe hoort niemand korting te krijgen bij verlengen. Sommige klanten lukt het toch. Die hebben geluk dat ze een medewerker krijgen te spreken die dat doet. En wellicht zijn die klanten zelf ook goede onderhandelaars.

Wat wellicht ook meespeelt is of de klant veel extra opties heeft bij zijn abonnement. Iemand met een 1000 mbit abonnement, 4 tv ontvangers en een paar streamingsdiensten zal eerder korting krijgen dan iemand met een 100 mbit abo en 1 tv ontvanger.

Maar hoe dan ook: korting krijgen is gewoon geluk hebben. Het is willekeur. Daarom is het ook een slecht iets. Gewoon niemand korting bij verlengen zou veel beter zijn.

Als het abonnement nog niet ingegaan is kunt u de verlenging waarschijnlijk nog annuleren. 

Als het abonnement wel ingegaan is kunt u annuleren binnen 14 dagen. Maar dan moet u op zoek naar een andere provider. Want terug naar het vorige abonnement kan niet.