Hele vaste lijn verwijderd i.p.v. Onbeperkt bellen. Mis nu de korting

  • 20 July 2023
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

goedendag ,

ik had vanmiddag iemand van de klantenservice aan de lijn om mijn onbeperkt bellen voor thuis 

eraf te halen.

de beste man had mijn hele huis telefoon eraf gehaald.

heb vanavond gelijk weer gebeld erover, en nu doet mijn huistelefoon het weer maar alleen mijn korting kunnen we niet terug zetten?

wel raar allemaal omdat ik 2 weken bedenktijd heb..

 

mvg

toon


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

ik had geschreven dat mijn vast bellen het deed maar had het mis.

mijn vast bellen doet het nog steeds niet na meerdere malen bellen hierover. 

en het terug zetten gaat ook ineens niet volgens de klantenservice??

wel raar allemaal als je 2 weken bedenktijd hebt. 

Reputatie 7

Hoi @nside, als je de beloptie eraf wilt halen is het niet handig als het hele nummer wordt verwijderd inderdaad! Ik zie dat je tussen het aanmaken van het eerste bericht en je reactie telefonisch contact hebt gehad hierover. Daarbij was een melding aangemaakt voor de technische dienst. Zij hebben zo te zien op de 22e contact met jou gehad en werkt de telefoon sindsdien ook weer. Werkt die nu weer naar behoren?

Goedemorgen Jasper,

de telefoon doet het gelukkig weer. 
de korting kunnen ze niet terug draaien ik heb voor nu een compensatie van een jaar gehad. 
dat is natuurlijk niet de juiste manier van oplossen van de fout van de kant van de kpn. 
ik wil gewoon de korting op mijn contract tot ik hem opzeg. 
 

gr. Toon

Reputatie 7

Goed om te elzen dat het weer werkt! De korting kan dan inderdaad niet teruggezet worden, die kan namelijk alleen bij het begin van een abonnement geactiveerd worden. Doordat de korting nu als eenmalige vergoeding is gegeven heb je het dus nog wel gekregen, maar in een keer. Je krijgt de korting natuurlijk niet dubbel 🙂

De compensatie is maar voor een jaar en niet tot dat ik mijn contract opzegt. 
dat is juist het probleem nu.