Vraag

Herinnering dat apparatuur terug moet en ik heb veel te lang doorbetaald

  • 1 April 2024
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Nou voor de derde of vierde keer gevraagd om apparatuur terug te sturen die ik op 30 januari al heb teruggestuurd. Ik dacht serieus aan een 1 april grap en ergens hoop ik daar gewoon op. Het is haast lachwekkend hoe KPN met de klanten omgaat. Wel veel te lang innen van mijn rekening, tig keer gebeld, maar het enige antwoord wat ik steeds krijg en heb gekregen. Heb geduld mevrouw, het geld zal worden teruggestort. Nou dat moet nog steeds gebeuren. Eerst was er geen opzegtermijn omdat ik geen gebruik meer maakte van de apparatuur toen weer wel en nu heb ik zelfs al voor de maand april moeten betalen. Gekker en gekker wordt het met de KPN. Ik weet ook wel dat ik bonnetjes etc moet bewaren, maar het stoort me steeds meer. Een soort van David en Goliath syndroom…..


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Krisel, de herhaaldelijke verzoeken om apparatuur te versturen zijn natuurlijk overbodig. Immers jij hebt de apparatuur al teruggestuurd. Je kunt deze dan ook negeren. 
Uit jouw bericht maak ik ook op dat je een opzegging hebt doorgegeven maar dat die niet goed is verwerkt. Hierdoor ontvang je ook nog altijd facturen? 

Ik kijk graag voor je wat nu de status is, zou je jouw forumprofiel in willen vullen? 

Reageer