Beantwoord

Herinnering voor facturen die buiten contract vallen

  • 13 September 2022
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik heb een aantal keren contact gehad met verschillende medewerkers van kpn, maar ik heb het gevoel dat mijn klacht niet serieus wordt genomen, momenteel wordt ik nog steeds achtervolgd voor facturen waarvoor ik niet hoef te betalen en buiten mijn contract vallen. Het probleem zou opgelost moeten zijn maar dat is nog steeds niet het geval. Deze situatie heeft mij veel stress opgeleverd en een deel van mijn tijd afgenomen, ik wil hiervoor een compensatie ontvangen of anders zal ik een aangifte doen tegen kpn, want ik wordt overduidelijk opgelicht. Ik verzoek kpn telefonisch contact op te nemen met mij.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 18 September 2022, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Klacht KPN- kun je iets duidelijker zijn in wat je bedoelt met facturen die buiten contract vallen?

Ben je geen klant meer van KPN en ontvang je toch nog facturen of zit het anders in elkaar.

We willen met alle plezier helpen,maar we hebben nog geen glazen bol.

 

Zou je mijn vorige topic kunnen lezen, daar staat alles duidelijk .

Reputatie 7
Badge +8

Waarom dan een nieuw topic geopend?

Omdat ik daar geen reactie kreeg, en het probleem niet is opgelost.

Dus je denkt dat het nu sneller opgelost wordt?

Dit is dus nu al je 3e topic over hetzelfde onderwerp.

Tegen de huisregels, geeft alleen maar verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen, zo blijkt.

 

Nee dat denk ik zeker niet, aangezien ik bijna een jaartje verder ben met het zelfde probleem. En dit is mijn 2e topic.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Klacht KPN-! Ik zie dat je inmiddels reactie hebt gehad op je andere topic hebt gehad, dus ik zal deze sluiten om dubbel werk te voorkomen.Â