Beantwoord

Herinneringen van rekeningen ontvangen terwijl vergoeding verrekend zou worden

  • 17 August 2022
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Beste

 

ik heb herinneringen gehad van rekeningen 

 

maar dit klopt niet heb nog een bedrag tegoed bij jullie en die zou eerste iedere maand verkend worden

 

kunt u dit aub nakijken 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 28 August 2022, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mo2020! Jouw topic is over het hoofd gezien, vandaar dat je een hele late reactie vanuit ons krijgt: excuses hiervoor!

Heb je intussen al duidelijkheid gekregen over de herinneringen en het tegoedbedrag?
Zo nee, dan kan er met je meegekeken worden en dat kan als volgt:

De snelste manier is om met ons te bellen:
Telefonisch zijn wij bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Wat is bijvoorbeeld de hoogte van het tegoedbedrag?

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!