Beantwoord

Historie inkomende nummers nog te achterhalen?

  • 3 December 2021
  • 8 reacties
  • 1203 keer bekeken

Hallo,

 

Kan ik ergens de geschiedenis terug vinden betreft inkomende telefoon gesprekken? Op de factuur zie ik namelijk alleen de uitgaande.

 

Graag uw reactie, 

mvg,

Ferry

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 December 2021, 18:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @FerryN , als het om mobiele nummers gaat kun je dat in je mobiel zien.

Als het om vaste nummers gaat kan het in je vaste telefoon, mits deze dat ondersteunt.

Binnen sommige modems kun je ook een aantal ontvangen nummers terug zien, meestal de laatste 10.

 

Hoi JanD, 

Bedankt voor je antwoord, het gaat om mobiele nr's naar, mijn iphone. Deze heeft wel historie maar denk ik niet zo lang. Het gaat van ongeveer 9 maanden geleden tot nu.

 

Kun je dit ook ergen op knp vinden?

 

mvg,

 

Ferry

Hoi JanD, 

Bedankt voor je antwoord, het gaat om mobiele nr's naar, mijn iphone. Deze heeft wel historie maar denk ik niet zo lang. Het gaat van ongeveer 9 maanden geleden tot nu.

 

Kun je dit ook ergen op knp vinden?

 

mvg,

 

Ferry

Hallo @FerryN , nee, dat kan niet.

 

Reputatie 7
Badge +28

Bedankt voor je antwoord, het gaat om mobiele nr's naar, mijn iphone. Deze heeft wel historie maar denk ik niet zo lang. Het gaat van ongeveer 9 maanden geleden tot nu.

Kun je dit ook ergen op knp vinden?


​​​​​​@FerryN ,

Inkomende gesprekken op je mobiel vind je niet terug in je persoonlijke MijnKPN. KPN registreert alleen de uitgaande gesprekken om je factuur op te kunnen maken. Inkomende gesprekken worden wel op je eigen toestel voor een periode bewaard. Ik kijk nu net in mijn iPhone en dan kan tot een jaar terugkijken 

Kijk voor meer info op de Apple support site: Belgeschiedenis op de iPhone bekijken en verwijderen

Hoi JanD,

 

Kun je me misschien vertellen, waar in je iphone je dit dan terug kunt vinden.

 

ik kijk nu bij telefoon/recent, maar dit zijn slechts de laatste oproepen.

 

Hoor het graag, 

 

grt, FerryN

Reputatie 7
Badge +28

Hoeveel zie je er dan? Ik zie er zeker 60/70 in telefoon/recent. Je kunt ze ook zelf wissen, ik ga er vanuit dat je dat niet hebt gedaan. 

Hoi JanD,

 

Kun je me misschien vertellen, waar in je iphone je dit dan terug kunt vinden.

 

ik kijk nu bij telefoon/recent, maar dit zijn slechts de laatste oproepen.

 

Hoor het graag, 

 

grt, FerryN

Hallo @FerryN , weet ik niet, ik heb geen IPhone, maar bij Android kijk je in de belhistorie.

 

@FerryN . Hoi en welkom op het forum.

Zoals al door de anderen aangegeven kan dit helaas niet via KPN.  Je bent hierin echt afhankelijk van je eigen toestel en of die dit bewaard heeft. Ik hoop dat je ze terug kunt vinden. Succes.