Beantwoord

Hoe kan een abonnement opgezegd worden in het geval van overlijden?

  • 8 September 2022
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Mijn zus en haar echtgenoot heeft ook KPN.   Haar man is onlangs overleden, kan dit abonnement opgezegd worden?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 13 September 2022, 22:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Henk-elst gecondoleerd met het verlies en veel sterkte daarmee, zie onderstaande link om de nabestaanden-desk te benaderen:

https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden.htm

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Henk-elst. Gecondoleerd met het verlies van jouw zwager. 

Ik zie dat JanD je al voorzien heeft met een juiste link!
 


Kom je er niet uit of zijn er nog vragen, bel dan gerust met onze Servicedesk Nabestaanden: zij staan voor je klaar om te helpen.

De Servicedesk Nabestaanden is telefonisch bereikbaar op het gratis telefoonnummer 08000 201555
Openingstijden zijn maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur en op de zaterdag van 08:00 - 17:00 uur