Beantwoord

Hoe kan ik abonnement op eigen naam zetten?

  • 7 February 2023
  • 3 reacties
  • 504 keer bekeken

beste

ik sta bij iemand anders in het contract maar wil daar uit en me eigen contract hebben maar met behoud van me nummer.hoe doe ik dat,kom er niet uit via de site.

mvg peter

icon

Beste antwoord door RBxx 7 February 2023, 20:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dat kan via een contractovername → Contractovername doorgeven, abonnement overzetten | KPN

Een contractovername kun je doorgeven via het online contractovername formulier en in een KPN winkel. Een contractovername is gratis.

De onderstaande twee documenten heb je nodig voor een contractovername:

  1. ID van huidige en nieuwe contractant
  2. Ondertekend contract huidige en nieuwe contractant. Heb je een scan of foto van deze documenten, dan kun je deze binnen 30 minuten uploaden. Doe je dit later, dan vervallen je ingevoerde gegevens en moet je het formulier opnieuw invullen. Maak het BurgerServiceNummer (BSN) en de foto onherkenbaar op de kopie van het identiteitsbewijs.

ik wil het contract niet over nemen…… ik wil uit het contract van die persoon en me eigen contract

Reputatie 7
Badge +21

Ook om alleen jouw abonnement over te nemen is een contractovername nodig. Dan krijg je daarvoor een contract op jouw naam. Ga samen naar een KPN winkel, daar is het het snelst geregeld.Â