Beantwoord

Hoe kan ik facturen van mijn dochters abonnement inzien?

  • 27 October 2022
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik lees dat de factuur per mail is afgeschaft. Nu heb ik op mijn naam ook een abonnement voor mijn minderjarige dochter afgesloten welke ook van mijn rekening afgaat maar ik kan haar rekening niet inzien op mijn eigen account van mijn KPN. Dit kan alleen via haar account en ik vind dat ik tot haar 18e sowieso die rekening ongevraagd moet kunnen inzien.

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 October 2022, 18:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mootje70 ,

Dan kun je haar nummer toevoegen op jouw eigen account van MijnKPN. Het resultaat is dan wel dat jouw dochter dan geen toegang meer heeft tot de gegevens van haar abonnement. 

Een abonnement kan maar aan één MijnKPN-account gekoppeld worden. 

En ja, dat is niet handig. Regelmatig wordt dit hier op het forum aangedragen als verbeterpunt.  

 

Hallo @Mootje70 ,

Dan kun je haar nummer toevoegen op jouw eigen account van MijnKPN. Het resultaat is dan wel dat jouw dochter dan geen toegang meer heeft tot de gegevens van haar abonnement. 

Een abonnement kan maar aan één MijnKPN-account gekoppeld worden. 

En ja, dat is niet handig. Regelmatig wordt dit hier op het forum aangedragen als verbeterpunt.  

 

Bedankt, dat is inderdaad niet handig op die manier. Ze heeft nooit iets buiten de kosten maar wilde nu even kijken omdat haar nieuwe abonnement inging en het bedrag een overgangsbedrag was. niet het nieuwe maar ook niet het oude. Verder is het niet zo'n rampÂ