Beantwoord

Hoe kan ik KPN bereiken als abonnement geblokkeerd is?

  • 19 September 2022
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Hoe kan ik jullie bereiken als me Sim is geblokkeerd en ik nergens een betalingsregeling kan aanvragen ? 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 19 September 2022, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Als het goed is kan je 1200 nog wel bellen (dit is hetzelfde nummer als 0800-0402). Zodat je een regeling kan aanvragen.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Ricardo11,

Als je aansluiting reeds geblokkeerd is, is het aanvragen van een regeling niet meer mogelijk. Deze dien je dus in één keer te voldoen om de aansluiting weer te kunnen gebruiken. De klantenservice en hulpdiensten kun je inderdaad nog wel bellen. Houd er rekening mee dat je naast het openstaande bedrag ook €33,88 dient te voldoen aan her-aansluitkosten.

Reputatie 6
Badge +6

Oh sorry wist niet dat een betalingsregeling niet meer mogelijk was nadat je bent afgesloten @Chrizziey bedankt voor die aanvulling. Succes met de situatie verder @Ricardo11 

Reputatie 7
Badge +16

Oh sorry wist niet dat een betalingsregeling niet meer mogelijk was nadat je bent afgesloten @Chrizziey bedankt voor die aanvulling. Succes met de situatie verder @Ricardo11 

Maakt niet uit hoor @Ferry1984. Heel officieel werkt het zo dat je diverse herinneringen krijgt, zowel per mail als per SMS. Je krijgt dan steeds de tijd om te bellen voor een regeling of uitstel te vragen. Als je deze herinneringen negeert wordt je geblokkeerd, dat betekend dat je vanaf dat punt direct je openstaande vordering moet voldoen. Vanaf dan kun je afhankelijk van je betaling binnen gemiddeld 2 uur je aansluiting weer gebruiken. 

Mocht je daarna nog niet betaald hebben dan wordt je afgesloten, geregistreerd bij Preventel en wordt je vordering uit handen gegeven aan een incassobureau.