Beantwoord

Hoe kan ik KPN een email toesturen, ik heb namelijk al betaald

  • 26 March 2024
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo Forum,

Weet iemand hoe ik KPN een email toe kan sturen? Ze sturen mij vanaf een no-reply email adres  betalingsherinneringen terwijl ik al betaald heb. Via de website en mijn KPN account zijn alleen aansporingen te vinden om toch maar op tijd te betalen. IK HEB AL BETAALD!!! Hoe kan ik dit aan KPN laten weten? Of zou ik beter naar Ziggo over kunnen stappen? Alle advies welkom.

icon

Beste antwoord door GeSp 26 March 2024, 15:43

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Hoelang is het geleden dat u heeft betaald? Misschien heeft het elkaar gekruist.

Bedankt, Joep 1965. Je bent een optimist. Ik heb meer dan 2 weken geleden betaald en krijg vandaag weer een aanmaning.  Ik stuur nu maar een kopie van de betaling (met uitleg) naar het postbusadres van KPN in Den Haag -- ouderwets maar hopelijk wel effectief. Volgende keer ga ik misschien persoonlijk (met de trekschuit).

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @klant123435 

 

Je kan het via het klachten of contact formulier laten weten, bij beide kan je ook een bijlage uploaden.

Klachtenformulier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Contactformulier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/online-contactformulier.htm

Reputatie 7
Badge +12

En verder kan je natuurlijk ook gewoon bellen met KPN, ze hebben een gratis nummer 0800-0402

En even naar de afdeling Collections vragen @klant123435 .

KPN kun je niet mailen.

Hoe heb je betaald, via Ideal of met een normale overschrijving?

Indien het laatste kan het een poosje duren voordat de betaling verwerkt is, zeker als bij de omschrijving van de betaling niet voldoende gegevens vermeld zijn zoals het klantnummer.

Hallo @GeSp , Dat is heel nuttig om te weten. Bedankt!

Reageer