Beantwoord

Hoe kan ik mijn bestaande abonnement opzeggen en een nieuwe met de korting afsluiten?

  • 4 October 2022
  • 7 reacties
  • 2372 keer bekeken

Reputatie 2

Ik wil graag ons contract, Internet en TV bij Kpn opzeggen wij betalen nu 59 per maand en wederom een nieuw contract afsluiten voor 35 per maand.

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 October 2022, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Dat gaat niet lukken.  U wordt een nieuwe klant als u zes maanden geen klant bent geweest. 

Reputatie 2

2 jaar geleden lukte dat nog wel. Ik bestelde via internet een nieuw abonnement, ik stapte toen over van Kpn naar Kpn, en kreeg een nieuw abonnement met de korting die voor nieuwe klanten geldt. Dat ging toen volledig geruisloos, geen seconde zonder internet en tv gezeten.

Het is toch eigenlijk van de zotte, dat nieuwe klanten de hoogste korting betalen en bestaande klanten duur uit zijn. 

Hallo @Tommie12345 

Het is toch eigenlijk van de zotte, dat nieuwe klanten de hoogste korting betalen en bestaande klanten duur uit zijn. 

Je zult krijgen bedoelen i.p.v. betalen.

Als nieuwe klant heb jij in het verleden ook korting of een cadeau gehad, dat blijft KPN niet doen.

Als het je te duur wordt zou je je pakket(ten) eens onder de loep kunnen nemen en hier en daar wat naar beneden bijstellen, bijvoorbeeld een te hoge internetsnelheid die in de praktijk best wel lager kan of een tv-pakket of streamingdienst opzeggen die je in de praktijk toch weinig tot niet gebruikt, dan kun je ook al aardig wat besparen.

Verder heeft KPN voor bestaande klanten maandelijks leuke aanbiedingen, houd daarvoor de nieuwsbrieven van KPN in de gaten.

Succes.

 

 

 

Reputatie 2

Dank je JanD, ik heb al gekeken of er iets bespaart kan worden, maar dat is niet mogelijk. 

In het verleden was het ook mogelijk voor bestaande klanten om een nieuw contact te krijgen tegen die gunstiger tarieven. Flauw als dat nu niet meer kan! Het enige alternatief voor ons is dus overstappen naar Ziggo of binnenkort als er glasvezel ligt, dat is heel binnenkort, overstappen naar Delta.

Hallo @Tommie12345 je kunt ook KPN bellen via 0800 0402 en naar de afdeling opzeggingen vragen, misschien dat je daar iets kan regelen.

 

Reputatie 7
Badge +7

en wij vaste klanten maar betalen voor al die kortingen……

Reputatie 2

Dank jullie voor alle adviezen!

Ik heb gebeld met de klantenservice, 2 keer zelfs:

Eerste keer gisteren toen kreeg ik een korting van 3 maal 20 euro, dus totaal 60 euro, beetje magertjes.

De tweede keer vandaag kreeg ik een korting van 9 maal 9 euro op internet, plus 6 maal 5 op TV, dus totaal het komende jaar 111 euro korting. Het heeft dus zin om te bellen.

Dank u wel KPN!