Beantwoord

Hoe kan ik mijn BKR registratie laten verwijderen?

  • 8 April 2024
  • 7 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb met een meneer van kpn mijn situatie uitgelegd en met hem afgesproken dat mijn bkr registratie handmatig verwijderd zou worden. Ik moest van de meneer mijn situatie mailen naar wftcollections@kpn.comĀ en als ik dat had gedaan dan zou het geregeld worden. Nu heb ik meerdere malen gebelt en gemaild , maar ik krijg maar geen gehoor. Ā Voor mijn gevoel word ik van het kastje naar de muur gestuurd en er word maar niks geregeld. Nogmaals ik heb met meneer afgesproken dat mijn bkt handmatig berwijderd zou worden aangezien mijn situatie, ik hoop dat dat alsnog geregeld kan worden. Kan iemand mij helpen om in contact te komen met iemand die daarover gaat ? Als dit niet geregeld word kunnen mijn parter en ik geen toekomst samen opbouwen.Ā 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 10 April 2024, 08:58

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u inmiddels alles al afgelost?Ā 

Als het goed is staat er nog 1 bedrag open. Die betaal ik vandaag.Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Dan is het logisch dat er nog niets verwijderd is.

Maar weet je ook of het dan direct doorgevoerd word?Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Maar weet je ook of het dan direct doorgevoerd word?Ā 

Neen, weet ik niet.

Ā 

Reputatie 7
Badge +7

Duurt 2 weken dacht ik.

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom hier @Danish cvik, ik zie dat je al op weg geholpen bent.

Als extra aanvulling, hier lees je meer over vervroegd aflossen:

Met dit formulier kan je het openstaande bedrag van je mobiele toestel in 1 keer aflossen. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een e-mail met een iDEAL-link om direct het hele bedrag te betalen. Nadat wij je betaling hebben ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging per e-mail dat de BKR-registratie wordt beĆ«indigd.Ā 

Je toestelkrediet blijft 5 jaar geregistreerd bij het BKR, maar heeft na aflossing geen gevolgen meer voor eventuele toekomstige leningen. Een BKR-registratie is alleen van toepassing op een toestelkrediet vanaf ā‚¬ 250,00.Ā Ā 

Voorwaarden:

Ā 

  • Je hebt geen factuurbedrag open staan
  • Indien je overstapt naar een andere provider of jouw abonnement wordt beĆ«indigd, dan kan de aflossing niet versneld worden, dit gebeurt automatisch op je laatste factuur
  • Het is niet mogelijk om het toestelkrediet in delen af te lossenĀ 

Reageer