Beantwoord

Hoe kan ik mijn KleinZakelijk contract opzeggen?

  • 26 January 2023
  • 3 reacties
  • 519 keer bekeken

Beste kpn,

 

Na een telefoontje van een verkoopteam, heb ik mijn contract verlengd, naar kleinzakelijk.  Een contract voor 3 jaar kwam ik achter.      Daarbij maakte ik een prijsafspraak die niet overeenkomt met de werkelijke kosten. 

Maar nu komt het,  2 december 2022 had ik het gesprek.  21 december 2022 ging het contract in. 

In mijnkpn zie ik,  tot mijn verbazing,  dat het contract eind 2026 afloopt,  dat is mijn inziens 4 jaar en geen 3. 

Dan dien ik tot 2x toe een klacht in waar ik geen antwoord op krijg.  Bij bellen moet er overlegt worden en wordt er opgehangen.  

 

Ik wil het contract op te zeggen.  Afspraken niet nakomen,  onwillig zijn om mee te denken, niet reageren en verbinding verbreken hebben mij tot dit besluit doen komen.

 

Kpn, werk alsjeblieft mee

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 30 January 2023, 10:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

 

Admin: afbeelding aanvullend bewerkt i.v.m. privacy

Kpn, reactie graag of blijven jullie jezelf hullen in stilzwijgen?

Reputatie 7

Hoi @Bartutje, welkom bij ons op het forum. Dit is geen chat waar je direct een reactie krijgt, dit is een forum waar het een aantal dagen kan duren. Als je sneller contact wilt is een forum mogelijk niet de beste weg voor jou. Afgezien daarvan ben je op het consumenten forum, er is een apart forum voor zakelijke diensten: KPN Zakelijk Forum. Wij kunnen hier geen zakelijke pakketten inzien.

Opzeggingen kunnen we niet via het forum, dat gaat telefonisch. Voor consumentenpakketten kan je daarvoor bellen met 0800-0402. Voor een zakelijk pakket kan je bellen met 0800-0403.