Beantwoord

Hoe kan ik mijn oude facturen van begin 2021 opvragen?

  • 9 January 2023
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Beste KPN,

Ik zou graag oude facturen willen opvragen. Betreft jan-feb-mrt-apr 2021.

Ik heb zojuist uw klantenservice gebeld, echter deze dame gaf aan slechts tot 20 maanden terug te kunnen kijken. Dat kan ik uiteraard zelf ook op de mijnKPN-app. Ze hield stug vol niet verder te kunnen opvragen. Maar ik zie hier op het forum dat het ook via deze weg kan.

Vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door RBxx 9 January 2023, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Corinne2107 , dat zou wel moeten kunnen, ook via de klantenservice.

Hier kan een moderator dit voor je doen. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het klantnummer invult en ter verificatie de laatste 3 cijfers van de IBAN bij Persoonlijke opmerkingen zet, dan kan die voor je op zoek. Gaat het om een mobiel abonnement? Zet het 06-nummer dan ook bij Persoonlijke opmerkingen.

Houd rekening met een wachttijd van zo’n 4-5 dagen. Het is druk op het forum.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Corinne2107! De uitleg van RBxx klopt helemaal 😊. 

Ik denk dat je net een medewerker hebt getroffen, die niet wist hoe deze - oudere - kopie facturen kan toezenden: ik heb mijn collega hier uitleg over gegeven. 

Op basis van de door jou ingevulde klantgegevens, heb ik jouw gegevens kunnen vinden en de gewenste kopie facturen naar je verzonden.