Beantwoord

Hoe kan ik Netflix via KPN annuleren?

  • 22 February 2024
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb vanmorgen Netflix via KPN aangevraagd. Vervolgens wilde ik mijn bestaande Netflix (premium + 2 extra betalende leden) account koppelen. Tijdens dit proces zie ik plotseling dat deze optie (premium met 2 extra betalende leden) niet mogelijk is. Daarop wilde ik ‘Netflix via KPN’ annuleren. Dit blijkt niet te kunnen. Nu ben ik genoodzaakt om het extra Netflix pakket een maand lang te behouden. Dat lijkt mij niet juist. 

  1. ik had graag eerder in het proces gezien dat deze optie met 2 extra betalende leden niet mogelijk was.
  2. ik moet toch de mogelijkheid hebben om te annuleren als blijkt dat de aanschaf niet aan mijn wensen voldoet?
  3. Ik heb ergens op dit forum al gelezen dat het crediteren mogelijk is. Alleen via de telefonische helpdesk lukt dit niet.

Met vriendelijke groet, Carel 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 February 2024, 20:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Carel-B, welkom! In de MijnKPN app staan de drie mogelijkheden die we hebben bij Netflix. De Basic, Standaard en Premium. Daar wordt inderdaad niet de optie met extra betalende leden aangeboden. Jammer dat dit niet voldoende duidelijk was! Je betaalt altijd de eerste maand, daarna kan je elke dag opzeggen. Dit wordt ook genoemd op onze website

Helaas is dit in het geheel niet een antwoord op mijn vraag.  Zie mijn vraag

Helaas is dit in het geheel niet een antwoord op mijn vraag.  Zie mijn vraag

Het antwoord lijkt me duidelijk, Netflix via KPN meteen weer opzeggen, dan ben je er met een maand weer vanaf. 

Goed inlezen bij dit soort zaken is altijd heel belangrijk.

Er zijn meer voorbeelden te vinden bij KPN waarbij klanten verrast werden dat ze iets kwijt raakten na een wijziging omdat ze zich van te voren niet goed ingelezen hadden. @Carel-B 

 

En dat eerst inlezen is eenvoudig. 

Hoe simpel http://kpn.com/netflix

Zie onderaan bij de faq. 2 met betrekking tot extra leden. 

Reageer