Beantwoord

Hoe kan mijn abonnement 70,96 zijn voor 200 Mbit?

  • 12 February 2024
  • 11 reacties
  • 110 keer bekeken

Hoe kan ik 70,96 betalen voor 200 mbit wat 50 is en kpn tv 12,50?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 14 February 2024, 12:34

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Euro83, welkom bij onze community. Ik begrijp je vraag niet helemaal. Kun je dit toelichten?

 

Als je je abonnement wilt wijzigen kan dat via je MijnKPN, telefonisch via 0800-0402 of in een van onze winkels

12,50 voor tv… dan heb je de nieuwste abonnementsvorm met TV+ (DIW7022, Android-TV box).

Ik denk dat je nog extra tv pakketten hebt.

200 Mbps à 50 + kpn tv plus à 12,50 = 62,50 (...)

Heb je nog HUSSEL dan heb je misschien het 4k/uhd zenderpakket à 2,50 erbij?

Of… zit die 12,50 al in die 70,96? Dan is het voor internet toch 58,46 ??? En dat kan kloppen met HUSSEL want dan is er al een paar keer inflatiecorrectie (=verhoging) op het internetdeel geweest. En zul je mogelijk kpn tv basis (10) en 4k/uhd pakket (2,50) hebben.

Denk ik dan zo.

Maar je bent niet zo precies, dus blijft het veel giswerk aan onze kant.

Abonnementsvorm? Extra pakketten / streamingdiensten ? Etc.

Ook aan het type tv ontvanger kun je al zien welk abonnement je hebt:

TV ontvanger bij HUSSEL = Arris VIP5202

TV ontvanger bij ABONNEMENT 2023 = Sagemcom DIW7022 (TV+)

Hussel 200 heb ik en opnemen pakket met interactieve tv incl 1 ontvanger.

Als ik het goed heb betaal je dus extra voor hussel wat in feite niks is?

Het wordt trouwens wel tijd voor een aanbieding vanuit KPN, ziggo is momenteel wel echt heel veel goedkoper voor een jaar.

 

Het wordt trouwens wel tijd voor een aanbieding vanuit KPN

Als je belt en zegt dat je erover denkt om over te stappen kun je naar het nieuwste abonnement met een korting van € 10 per maand voor de eerste 3 maanden. Dat is dan het standaard aanbod voor bestaande klanten. Bij het nieuwe abonnement hoort ook een andere ontvanger dan die je nu hebt.

Waar jij het over hebt bij Ziggo is de lokkorting om klanten bij andere providers weg te trekken. Ziggo is na die korting doorgaans wat duurder dan kpn.

En bij overstappen vervalt je kpn email adres. En je krijgt andere apparatuur natuurlijk.

Kpn mailadres, is er serieus iemand die dat heeft?

10tje korting voor 3 maanden is wel heel karig.

Elk jaar switchen is nog steeds verreweg het voordeligst. Jammer dat klantenbinding niet aanwezig is.

Reputatie 7
Badge +6

Kpn mailadres, is er serieus iemand die dat heeft?

10tje korting voor 3 maanden is wel heel karig.

Elk jaar switchen is nog steeds verreweg het voordeligst. Jammer dat klantenbinding niet aanwezig is.

Dit heb je bij elke provider. Wil je goedkoper, voordeliger zijn, of wat dan ook? Dan zul je elk jaar moeten overstappen naar een ander provider. Of simpelweg je abonnement letterlijk verlagen. Dan maar geen extraatjes. 

Reputatie 7
Badge +10

😉🤳🏼

Reputatie 7

Kpn mailadres, is er serieus iemand die dat heeft?

Dat zijn er echt heel erg veel.

Reputatie 7
Badge +10

Kpn mailadres, is er serieus iemand die dat heeft?

Dat zijn er echt heel erg veel.

Hoi @wjb 

Ik heb zelfs 4 e-mailadressen bij KPN lopen, en ben daar erg tevreden over.
Mijn hoofd e-mailadres loopt bij Gmail, wat ook een fijn werkt.

Klopt niet wat jij schrijft @Michel.uit.Arnhem over die korting van €120, KPN gaat sommige klanten daarover benaderen en krijg je niet vanzelf als je belt, verder is totaaltv een onbetrouwbare bron om die aan te halen.

 

Reputatie 7
Badge +10

Klopt niet wat jij schrijft @Michel.uit.Arnhem over die korting van €120, KPN gaat sommige klanten daarover benaderen en krijg je niet vanzelf als je belt, verder is totaaltv een onbetrouwbare bron om die aan te halen.

 

Hoi @Nomen Nominandum 

Zeer terechte aanvulling vanuit jouw kant, hartelijk dank hiervoor!
Het klopt dat KPN zelf klanten hiervoor gaat benaderen.

Heb mijn reactie, om misverstanden te voorkomen verwijderd uit deze topic!

Reageer