Beantwoord

Hoe KPN contract op te zeggen vanuit het buitenland?

  • 21 December 2022
  • 6 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik heb een XS4 all contract  dat overgenomen is door KPN. Ik wil dat nu opzeggen en heb het al twee keer geprobeerd te doen : eerste keer per brief en daarna ook nog on-line. Er komt van KPN geen bevestiging dat de opzegging ontvangen is . 

Als ik per mobile ( een UK nummer ) probeer op te zeggen lukt het ook niet .

 

Ik heb  bij geen enkele on-line service  zo slecht georganiseerd gezien.  

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 December 2022, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @M. van den Belt ,

Op zeggen kun je het beste telefonisch doen, dan wordt het meteen geregeld. Vanuit het buitenland kun je naar KPN bellen via +31612001200.

Ik ben niet blij met dit antwoord. Ik heb een UK mobile number en ga niet eindeloos lopen bellen. 

Er is geen duidelijke manier om aan te geven dat je als klant je contract wilt op zeggen .

 

In mijn  geval gaat het om een back up facility voor mijn Ziggo hoofdcontract. 

 

Ik hoop dat dit dit eindelijk eens een opgelost kan worden  met KPN maar ondanks een eerder gestuurde schriftelijke opzegging en het invullen van een on-line  opzeg formulier is me dat nog steeds niet gelukt.   

 

 

Het door KPN verstrekte nummer + 31 612 001 200 gaat alleen om het opzeggen van mobiele diensten . Niet om het opzeggen van Internet diensten van KPN 

Kan iemand van KPN mij benaderen om dit eindelijk een keer op te lossen ? Laat mij aub weten wat de beste manier hiervoor is . 

Reputatie 7
Badge +12

Het door KPN verstrekte nummer + 31 612 001 200 gaat alleen om het opzeggen van mobiele diensten . Niet om het opzeggen van Internet diensten van KPN 

+31612001200 is het algemene klantenservicenummer voor mensen die in het buitenland zijn. Dus ook de vaste diensten kunnen daarmee worden opgezegd.

Bericht aan de heer/ mevrouw Ik_ Hussel / kPN monteur  mbt het opzeggen van KPN internet :

 

Ik heb geprobeerd om in mijn KPN profiel mijn buitenlands mobiele nummer op te geven.

KPN staat aan allleen NLse nummer toe. Dit betekent dat er ook nooit verificatie kan plaats vinden door KPN.   

 

Dus ik snap niet dat ik een NLse  ( mobile ? )  nummer moet bellen : + 31 612 001 200