Beantwoord

Hoe moet ik de nieuwe telefoon die ik bij mijn verlenging heb gekozen betalen?

  • 11 October 2022
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Goedemorgen KPN, 

 

Ik heb mijn verlenging + nieuwe telefoon afgesloten. Nu krijg ik de factuur voor het bedrag van de nieuwe telefoon. Hoe moet ik dit bedrag betalen? of wordt dit automatische afgeschreven?

Ik ben benieuwd. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Bo Eijsten

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 October 2022, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @boeijsten 

Op de factuur staat dat als het goed is aangegeven. In de groene balk bovenaan staat dan iets als “dit bedrag wordt op xx’datum’xx automatisch van uw rekening xxxxx afgeschreven.

Hi @RBxx , 

 

Ik bedoel eigenlijk dat ik alleen het nieuwe contract heb maar nog geen factuur. Komt de factuur dan nog wanneer het contract in gaat? En dus dan ook de automatische incasso? 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @boeijsten , volgens mij staat de eenmalige (aan)betaling van het toestel op de eerste factuur. De maandelijkse afbetaling van de eventuele toestellening wordt dan ook gestart.

Reputatie 7
Badge +24

Word automatisch afgeschreven. Gewoon gelijk met de maandelijkse afschrijving. Het toestel staat ook gewoon op de maandelijkse factuur. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @boeijsten, het bedrag dat je bij dient te betalen voor jouw nieuwe toestel, zal op de maandelijkse factuur er extra bijstaan. Het bedrag zal dan ook per automatische incasso worden afgeschreven.