Beantwoord

Hoe stuur ik de juiste tv ontvanger terug?

  • 27 December 2022
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

Goedenavond iedereen,

Ik heb net gebeld met de KPN helpdesk met de vraag of ik een serienummer kon krijgen om te weten welke tv ontvanger ik moest terugsturen, omdat mijn partner alles op 1 stapel heeft gelegd wist ik niet meer welke de oude en nieuwe is. Hij gaf aan dat het niet uit maakt zolang ze maar een tv ontvanger krijgen klopt dit?

Sorry dat ik de vraag nog een keer stel, maar ik ben echt huiverig om ineens een rekening van 200 euro te krijgen… hopelijk snappen jullie het

icon

Beste antwoord door GeSp 27 December 2022, 19:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Het maakt niet uit welke ontvanger u terug stuurt maar bewaar het verzendbewijs.  Dan heeft u altijd het bewijs in handen.

Reputatie 7
Badge +12

Op deze pagina ziet u de instructies om iets terug te sturen inclusief retouradres en Antwoordnummer. Het is inderdaad wat Joep1965 zegt dat het niet uit maakt welke ontvanger je terug stuurt.

Reputatie 7
Badge +18

@WatZalikKiezen 

 

Als je verschillende modellen TV ontvangers hebt lijkt het mij handiger om het oudste model terug te sturen, heb je gelijke modellen dan maakt het i.d.d. niet uit welke je terugstuurt.

Een Motorola is het oudst en kan sowieso omgeruild worden mocht je er daar 2 van hebben, heb je er daar 1 van dan die terugsturen.

KPN heeft op dit moment de volgende courante modellen TV ontvangers, in volgorde van oud naar nieuw: Arcadyan HMB2260, Arris VIP2952 , Arris VIP2952 V2, ZTE 4K ZXV8001, Arris VIP5202 (4K).

 

 

KPN heeft op dit moment de volgende courante modellen TV ontvangers, in volgorde van oud naar nieuw: Arcadyan HMB2260, Arris VIP2952 , Arris VIP2952 V2, ZTE 4K ZXV8001, Arris VIP5202 (4K).

 

En daar zit ook de Arcadyan HMB2260 V2 nog tussen @GeSp 😉

Overigens is naar mijn weten het verschil tussen de V1 en V2 versie bij zowel de Arris als Arcadyan dat enkel er geen USB stick van 8GB meer in zit.Deze is niet meer nodig en er zal voor de gebruiker ook niet echt een verschil merkbaar zijn🙂

Allemaal hartstikke bedankt voor de snelle reacties! Ik kan met een gerust hart slapen vanavond. Topic ✅

Reputatie 7
Badge +18

@martijn197108 

Die was ik nergens tegengekomen, wist niet dat die ook bestond 😁