Beantwoord

Hoe vraag ik restitutie aan voor een verkeerd aangeschafte buitenlandbundel?

  • 20 July 2023
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo, ook ik heb een verkeerde buitenland bundel aangeschaft (voor Mexico terwijl ik nu in de VS ben) deze bundel heb ik niet gebruikt. Ik heb vlak erna een bundel voor de VS gekocht die ik nu gebruik.
Het is mij op het forum niet duidelijk geworden hoe ik restitutie kan krijgen voor de Mexico bundel. (Wel duidelijk is dat ik moet wachten tot de bundel verloopt voordat ik restitutie lan krijgen.) Wie of wat moet ik aanschrijven voor teruggave? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 July 2023, 19:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Sandra Carson, balen natuurlijk dat je eerst per abuis de verkeerde bundel hebt aangeschaft. Het is inderdaad zo dat als de bundel is verlopen en er geen gebruik van is gemaakt, er restitutie gegeven kan worden.

Als je contact opneemt met de klantenservice via 0800-0402, een medewerker kan zien in de systemen dat er geen gebruik is gemaakt en dan direct de vergoeding invoeren. 

Bedankt!