Vraag

Husselcontract met fout door medewerkster kan niet gewijzigd worden?

  • 18 March 2022
  • 12 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik heb een contract afgesloten aan de deur op 11-03 -2022. Omdat er bij ons net glasvezel was aangelegd mocht ik 2 kortingen/actie opties kiezen, ik koos “De eerste 6 maanden € 35 /mnd” en “KPN Superwifi t.w.v. € 199”. En er worden ook geen aansluitingen kosten in rekening gebracht t.w.v 25,00 Euro.  Verkoper was super vriendelijk en wij gingen akkoord met dit contract  en hebben dit ondertekend

mijn contract: 

Je keuze:

Internetsnelheid 100 Mbit/s - € 47,50 /mnd

Jouw korting De eerste 6 maanden € 35 /mnd

KPN televisie 1 ontvanger - € 10,00 /mnd

Korting TV De eerste 6 maanden € 10 /mnd korting

Gekozen korting KPN Superwifi t.w.v. € 199

Interesse KPN Mobiel Nee

Vast bellen Vast Bellen - incl. onbeperkt bellen in NL    €11,99 /mnd

 

Totaal

Eerste 6 maanden € 46,99 /mnd

Na 6 maanden € 69,49 /mnd

 

Levering

Installatiedatum Binnen 4 tot 8 weken

Huidige provider Ziggo

Opzeggen provider Ik wil gebruik maken van de overstapservice

 

Voorwaarden

Als je je bedenkt, kun je je bestelling binnen 14 dagen annuleren. Deze

termijn gaat in vanaf het moment dat je je officiële bevestiging hebt

ontvangen per post of e-mail. Het abonnement loopt minimaal 1 jaar.

 

Er worden GEEN activatiekosten t.w.v. €25,- gerekend omdat ik nu direct de

keuze maak om een 1 jarig KPN Hussel contract aan te gaan.

 

EN TOEN GING HET MIS!!!

TELEFONISCH AARDIGE MEDEWERKSTER GESPROKEN...ALLES DOORGENOMEN..AKKOORD...

DAARNA KRIJG IK akkoord via de MAIL MET FOUTEN ERIN...MONTEUR ZOU  19 APRIL 2022 TUSSEN  15.00 EN 17.00 UUR KOMEN.. MAAR IS NU OPEENS TUSSEN 8.00 EN 10.00 UUR ( wat dus bij ons niet kon...) ENNN..HET VAST ONBEPERKT BELLEN STAAT ER OPEENS NIET  MEER BIJ.

Ik  bellen op 13/3  met klantenservice …. Dhr. Plat: “Kan helemaal niets aangesloten worden.. er moet eerst  een aansluiting gemaakt worden, dus de monteur gaat  sowieso rechtsomkeer als hij bij jullie aan komt en ik kan jullie contract met fouten  niet wijzigen, maar kan hem wel cancelen + een nieuwe maken, maar niet meer met jullie aanbieding “ Ik boos en van plan alles te cancelen en beeindig het gesprek.

 Maandag 14/3  bel ik opnieuw naar klantenservice:…. dhr Beverloo : “Uitleg over blijkbaar slechte communicatie  bij kpn en kpn netwerk enz enz. maarrr Kpn netwerk legt aan tot IN de meterkast en kpn  alleen vanuit de aansluiting vanuit de meterkast ( dat is duidelijk) MAARRR  “Ik kan de openstaande bestelling niet meer wijzigen..optie is opzeggen… “OFFF je gaat op zoek naar verkoper Berend en vraag je aan hem  of hij het contract opnieuw met je afsluit met het scherpe aanbod wat hij alleen mag geven, wij mogen geen 2x korting geven” Ik zeg dan op zoek te gaan naar hem , maar heb hem deze week nergens meer in de buurt gezien….

IK VIND HET ECHT BELACHELIJK DAT JE EEN CONTRACT AFSLUIT EN DAT HET ZO'N ZOOITJE IS BIJ JULLIE IS . IK WIL GEWOON DAT IK KRIJG WAT IK IN EERSTE INSTANTIE AANGEBODEN HEB GEKREGEN.

IK HEB NOG 1 WEEK OM TE ANNULEREN.

MOCHT HET NIET OPGELOST WORDEN  ZOALS IK WIL EN WAAR IK GEWOON RECHT OP HEB, DAN CANSEL IK ALLES EN BLIJF IK GEWOON BIJ ZIGGO EN NEEM IK NOOIT MEER IETS VAN KPN.  GRAAG HOOR IK VAN JULLIE ZSM EEN OPLOSSING.

HET IS ECHT TE ZOT WOORDEN. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Moraal van het verhaal : Koop nooit iets aan de deur. 

Stuur die annulering maar meteen de deur uit. Dit gaat niet meer goed komen. 

Reputatie 7

Heb jij een schriftelijke bevestiging of mail van de overeenkomst die je aan de deur aangegaan bent?

Reputatie 7
Badge +10

Moraal van het verhaal : Koop nooit iets aan de deur. 

Stuur die annulering maar meteen de deur uit. Dit gaat niet meer goed komen. 

Tjsa, de klant kan hier toch echt niet alleen verantwoordelijk voor gehouden worden.

Colportage moet sowieso verboden worden om de simpele reden; providers trekken zich nergens wat van aan zolang ze contracten kunnen aansmeren ten koste van de klant. 

Waarom zou het verboden moeten worden @Anneke-Anna , zolang ze zich aan de ja/nee sticker houden heb ik er geen moeite mee.

En hebben ze nu een contract, denk dat deze klant zich helemaal bedenkt en nooit meer met KPN in zee gaat, dus ipv een extra klant ben je er nu meerdere kwijt, dit gaat gewoon rond in de familie en kennissen kring en dat kost je vaak ook een paar potentiële klanten.

Maar als er een aanbieding word gedaan staat deze gewoon vast, maar de almachtige KPN vind dat ze zich er niet aan hoeven te houden als zij een fout maken in UW nadeel mag dat schijnbaar en daar zou eens wat aan gedaan moeten worden, dat de servicedesk medewerker dit niet kan wijzigen, prima, maar die moet dan gelijk de mogelijkheid hebben om een hogere pief aan te spreken van Hallo, dit kan niet los het even op.

Reputatie 7

Waarom zou het verboden moeten worden @Anneke-Anna , ...

Ik ben het volledig eens met @Anneke-Anna, colportage zou inderdaad verboden moeten worden.

Aan de deur wordt niet gekocht zou de standaard moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +10

Waarom zou het verboden moeten worden @Anneke-Anna , zolang ze zich aan de ja/nee sticker houden heb ik er geen moeite mee.

*

 

Omdat direct zwart op wit bij colportage vaak ter plekke te snel gaat én er toch ‘tijdsdruk’ ‘pushverkoop technieken’ achter zit bij verkoop aan de deur want de ‘verkoper’ wil natuurlijk zo veel mogelijk contracten verkopen en toch echt getraind wordt óm te verkopen. Dit gaat helaas te vaak mis en ten koste van de klant. Daarom vind ik dat. 

*en de eerste verkoper moet ik nog tegenkomen die om de colportagesticker doorloopt. 

Heb jij een schriftelijke bevestiging of mail van de overeenkomst die je aan de deur aangegaan bent?

Ja, MET handtekening  van ons er op. Maar als ik lees hoeveel problemen er zijn met kpn  zijn, denk ik idd dat ik alles cancel en lekker bij ziggo blijf... kan ik ook mijn huidige emailadres houden. Scheelt weer een  heel gedoe 

Moraal van het verhaal : Koop nooit iets aan de deur. 

Stuur die annulering maar meteen de deur uit. Dit gaat niet meer goed komen. 

Ik heb zelfs een sticker  bij mijn bel met " wij kopen niets aan de deur....behalve lekkere dingen ..." 😂😂🙈

Reputatie 7

Heb jij een schriftelijke bevestiging of mail van de overeenkomst die je aan de deur aangegaan bent?

Ja, MET handtekening  van ons er op.

Dat betekent dat kpn zich daar dus aan zal moeten houden.

Ik hoop dat er spoedig een moderator van kpn zal reageren.

Reputatie 7
Badge +10

Heb jij een schriftelijke bevestiging of mail van de overeenkomst die je aan de deur aangegaan bent?

Ja, MET handtekening  van ons er op. Maar als ik lees hoeveel problemen er zijn met kpn  zijn, denk ik idd dat ik alles cancel en lekker bij ziggo blijf... kan ik ook mijn huidige emailadres houden. Scheelt weer een  heel gedoe 


@lidaboos Wat je e-mailadres betreft, maak een gmail en of een outlook erbij aan mocht je dit nog niet gedaan hebben, stuur daar eventueel belangrijke e-mails naar toe zodat ze altijd bewaard blijven. Webbased e-mailaccounts zoals outlook of gmail zijn en blijven overal en altijd toegankelijk. 

Heb jij een schriftelijke bevestiging of mail van de overeenkomst die je aan de deur aangegaan bent?

Ja, MET handtekening  van ons er op. Maar als ik lees hoeveel problemen er zijn met kpn  zijn, denk ik idd dat ik alles cancel en lekker bij ziggo blijf... kan ik ook mijn huidige emailadres houden. Scheelt weer een  heel gedoe 


@lidaboos Wat je e-mailadres betreft, maak een gmail en of een outlook erbij aan mocht je dit nog niet gedaan hebben, stuur daar eventueel belangrijke e-mails naar toe zodat ze altijd bewaard blijven. Webbased e-mailaccounts zoals outlook of gmail zijn en blijven overal en altijd toegankelijk. 

Bedankt voor de tip!

Ik ga morgen het contract afzeggen. Bedankt voor jullie berichten!