Beantwoord

Ik begrijp een mail van KPN niet en kan er ook niet op reageren

  • 9 December 2023
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Dag,

 

Ik ontvang een mail van KPN waar ik niets van begrijp.

Daar kan ik niet op reageren, want KPN vindt ze wel emails kan sturen, maar niet hoeft te ontvangen. Eenzijdige communicatie, door KPN bepaald. 

Klantgericht? Nee, zeker niet.
Geen idee waar ik terecht kan, zonder allerlei door KPN bedachte flauwekul, gericht op het voorkomen van interactie met een kant.

 

En ook hier wordt ik dan gedwongen te kiezen uit categorieën, waarin klantenservice niet genoemd wordt. Dat bestaat kennelijk niet in de wereld van KPN.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 11 December 2023, 12:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Wat voor mail heeft U ontvangen? Weet U zeker dat het van Kpn afkomstig is?

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @MarvL, welkom op het KPN Forum!

Op de e-mails van KPN kan je inderdaad niet reageren per e-mail. Dat komt omdat de e-mails verstuurd worden vanaf een noreply e-mailadres. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je nergens met jouw vraag terecht kunt.

Je mag jouw vraag altijd hier op het forum stellen. Of je kunt ons berichten via Facebook en/of X/Twitter. En als laatste mag je ons altijd bellen via 0800 0402. Via alle wegen staan we klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Reageer