Ik heb betaald maar krijg bericht dat ze gaan afsluiten

  • 13 October 2022
  • 9 reacties
  • 128 keer bekeken

Goedendag, ik heb vorige week telefonisch contact gehad. Ik ben momenteel vanwege overlijden van mijn moeder in Indonesie. Ik heb aangegeven dat ik de factuur heb betaald. Echter krijg ik nu een melding dat ik 148,00 euro moet betalen. Ik heb de communicatie met mijn kinderen nodig om het ea te regelen  ik verzoek dan om de afsluiting te voorkomen. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @H.A.L, gecondoleerd met het verlies. 

Ik begrijp dan ook hoe belangrijk het contact voor je is met Nederland. Ik heb dan ook gekeken wat ik nog kan betekenen, maar helaas is het al te laat. Jouw abonnement is al voorlopig opgeheven en overgedragen aan het incassobureau. Wellicht kan hier in Nederland iemand daarmee contact opnemen. Correspondentie heb je verder gekregen. 

Ik kan je enkel meegeven, mocht je wifi hebben om via whatsapp contact te houden. Of koop een lokale simkaart. Dat je op die manier toch een netwerk hebt en contact kan houden al zal contact met Nederland niet goedkoop zijn verwacht ik. 

Heel veel sterkte gewenst. 

 

 

Hoi Bart, maar volgens mij heb je een verkeerde abonement.

Het gaat hierbij om internet en tv, dus ik begrijp het niet zo goed, 

Hallo @H.A.L , met alle respect en ook mijn condoleances, je hebt ook niet aangegeven of het om een thuis-abo of een mobiel abo gaat.

Bij genoemde problemen gaat het in 9 van de 10 gevallen om een mobiel abo en daar ging @Bart_Z dus ook min of meer automatisch van uit.

Veel sterkte voor de komende tijd toegewenst.

JanD

Reputatie 7
Badge +20

Dat was mij niet duidelijk. Heb je daar wellicht een klantnummer van? Want op het adres kan ik zo geen aansluiting vinden. In jouw profiel zie ik ook alleen maar een mobiel nummer en een klantnummer voor een mobiele aansluiting verder. 

Kun je het klantnummer toevoegen aan jouw profiel, dan ga ik daar verder naar op zoek. 

Beste Bart bij deze heb ik het profiel met klantnr aangepast

Alvast bedankt

 

Hoi Bart had je nou nagekeken, want nu kan ik mijn kinderen dus niet bereiken

 

Reputatie 7
Badge +20

Excuus voor de late reactie. 

Ik zie dat het abonnement is afgesloten. Je hebt een mail ontvangen met een betaallink die tot morgen geldig is. Wanneer die voldaan wordt wordt het internet binnen 2 uur weer aangesloten. Hoe graag ik ook wil, ik kan er niet meer van maken. 

Beste Bart, het is echt vreemd ik heb € 148,00 betaald  vanmorgen Indonesische Tijd maar krijg van mijn dochter te horen dat het nog niet is aangesloten ik heb via de ideal link betaald, Ik kan vanuit hier in Indoenesie niet veel doen maar het is echt frustrerend, dit gaat ten kosten van de extra mb van mijn dochters  mobiele telefoon als ik contact met hun probeert te krijgen want hun WIFI werkt niet. Zou je aub willen kijken, zou binnen 2 uur worden aangesloten…..dit is nog niet gebeurd

 

Reputatie 7
Badge +20

Je hebt dus wel betaald. Maar ik begrijp dat het net het weekend was. Ik verwacht dat het nog verwerkt moet worden. Want ik zie het nog openstaan. Ik hoop in de loop van de ochtend.