Beantwoord

Ik heb geen automatische incasso, maar wil wel een betaalcode

  • 28 February 2024
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Heb geen automatische incasso, maar wil wel een betaalcode.

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 March 2024, 20:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Johan1979,

Zou je uit kunnen leggen waar je precies een betaalcode voor nodig hebt?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Johan1979 ,

Je wilt geld handmatig overmaken naar KPN?

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren zonder betaalcode. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier opzoeken.

 

bron : https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaalmogelijkheden.htm

Reageer