Beantwoord

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn opzegging ontvangen

  • 19 March 2023
  • 7 reacties
  • 49 keer bekeken

0ngeveer 2 weken geleden heb ik mijn tv en internet abbonement telefonisch opgezegd per 25 april. 

de medewerker zou dit in orde maken en een bevestigingsmail sturen. Ongeveer een week voor 25 April ontvang ik een doos waarin ik de spullen kan retourneren. 

deze heb ik echter tot op heden niet ontvangen.  Gaat dit wel goed zo.?

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 March 2023, 19:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Richard de Rooij ,

Het is nog lang geen 25 april, dus ik begrijp dan wel dat ze de doos nog niet verstuurd hebben.

Bedoel je soms 25 maart? Heb je de bevestigingsmail inmiddels ontvangen?  

Zo niet? Dan zou ik morgen vanaf 8.00 meteen bellen met 0800-0402 of het stopzetten van het abonnement goed verwerkt is in de administratie van KPN.

Ik bedoel dat ik nog geen bevestigingsmail heb ontvangen.

Reputatie 7
Badge +28

Dan morgen vanaf 8.00 direct bellen met 0800-0402.

 

Dank je, zal ik doen. Mijn indruk is dat KPN het zo moeilijk mogelijk maakt om op te zeggen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Richard de Rooij. Welkom op het KPN Forum! Ik kijk graag voor je na of jouw opzegging van het abonnement terug te vinden is in onze systemen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Of heb je inmiddels al een antwoord gekregen van onze klantenservice? 

Het is inmiddels opgelost door de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +28

Fijn 👍🏽