Beantwoord

Ik heb mijn simkaart nog niet ontvangen, zou bezorgd worden

  • 15 April 2023
  • 1 reactie
  • 80 keer bekeken

Ik heb 10 april 2023 een bevestiging van het abonnement hebt gekregen en dat de simkaart tussen 08:00 en 13:00 geleverd zal worden vandaag (15.04.2023).
Ik wacht vandag al bijna 6 uur op mijn bestelling. Het is niet geleverd aan mij. Ik stuurde het eerste bericht naar KPN klantenservice om 10:34 uur, maar niemand lijkt zelfs te hebben gecontroleerd of de bestelling is verzonden.
Ik kreeg een e-mailbevestiging dat het vandaag tussen 8.00 en 13.00 uur bij mij bezorgd zou worden. KPN is een groot bedrijf. Betaal voor je fout en stuur iemand (zelfs op de fiets bvb.) met een simkaart. Het is echt niet mijn probleem. Ik heb een bevestiging van de bestelling en een bevestiging van de datum waarop het geleverd wordt. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 April 2023, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @MartinPrimo, welkom op het forum! Is de simkaart inmiddels bezorgd?

Je kunt de status van alles rondom je bestelling controleren via Mijn Bestelling, ook hoe het zit met de levering. 

Simkaarten komen over het algemeen in een envelop, dus check ook je overige post of hij daar niet ergens tussen zit en je het per ongeluk over het hoofd gezien hebt.Â