Beantwoord

Ik krijg na een jaar nog steeds facturen van KPN, kan dit stoppen?

  • 20 March 2023
  • 11 reacties
  • 93 keer bekeken

Hoi, ik krijg een jaar na dato nog steeds facturen van KPN mobiel. Kan dit afgemeld worden? Mailen kan blijkbaar niet meer naar KPN daarom maar via deze wijze.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 April 2023, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @Eric5555 kun je iets duidelijker zijn in je vraagstelling.

Als je een mobiel abonnement hebt bij KPN behoor je facturen te krijgen en te betalen.

Als je geen abonnement (meer) hebt bij KPN, behoor je geen facturen (meer) te krijgen. De slotfactuur is dan de laatste afrekening.

Zijn dat €0-facturen die je ontvangt of facturen met bedragen, die (automatisch) betaald worden of anderszins?

 

Hallo JanD,

Ik heb al een jaar geen abonnement meer bij KPN maar krijg nog steeds facturen met daarop bedragen. Deze worden niet afgeschreven, maar desondanks wil ik ze niet meer ontvangen.

Hallo @Eric5555 vul in het privé deel van je profiel je naw-gegevens, oude klantnummer en laatste 3 cijfers iban in en een moderator komt er binnenkort op terug.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Eric5555. Wat vreemd dat je nog steeds facturen ontvangt . Heb je ooit een bevestiging van jouw opzegging ontvangen of een slotfactuur?

Hallo @Eric5555 vul in het privé deel van je profiel je naw-gegevens, oude klantnummer en laatste 3 cijfers iban in en een moderator komt er binnenkort op terug.

Zou je dit alsnog willen doen?

Reputatie 7
Badge +21

@Eric5555 Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag!

Hallo Vikash,

Sorry, ik was er niet meer aan toegekomen alhoewel ik op zoek was gegaan naar het prive gedeelte maar kon dit niet zo snel vinden. Hier zou ik wat gegevens kwijt kunnen om het probleem met de facturen op te lossen. Waar kan ik dit gedeelte vinden?

Reputatie 7
Badge +21

Hier vindt je jouw KPN Forum profiel. Daar mag je jouw gegevens achterlaten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik het voor je uit. 

Done! Bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht. Het gaat om een mobiel nummer waarvan het nummer eindigt op 538. Komt dit jou bekend voor? Ik zie dat je inmiddels al een slotfactuur hebt ontvangen. Dat betekend dus dat er geen factuur meer wordt verstuurd voor dit abonnement. 

Hallo Vikash,

Klopt idd. Top, bedankt voor het oplossen.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan! 😊