Beantwoord

Ik krijg nog een retourdoos terwijl ik alles al teruggestuurd heb

  • 13 March 2024
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Hi,

Aangezien ik ben gaan samenwonen, heb ik mijn abonnement van KPN opgezegd. Enkele weken geleden heb ik hierover gebeld en heb ik een retourdoos gekregen. Hier was echter geen retouradres toegevoegd. Weer KPN gebeld en de vriendelijke mevrouw gaf mij een antwoordnummer dat ik op de doos kon schrijven. Ook adviseerde ze mij mijn klantnummer duidelijk op de doos te vermelden., De volgende dag heb ik de doos retourgestuurd.

Nu heb ik gisteren weer een retourdoos ontvangen, ditmaal wél met retouradres. Hebben de dozen elkaar gekruist? Ik heb overigens nog geen ontvangstbericht van mijn verzonden doos gehad, terwijl die toch al drie weken geleden is geretourneerd.

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 13 March 2024, 13:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Linda3 

Hiermee hoef je niets te doen, de retourdoos die je nu hebt ontvangen (met retourlabel) kun je gewoon bij het oud papier & karton doen, of bewaren om andere dingen in te doen.
De bijgeleverde retourlabel kan je gewoon weggooien in de vuilnisbak.

Het komt namelijk vaker voor, dat een retourdoos met daarbij een retourlabel later wordt bezorgd door PostNL, terwijl de apparatuur al is teruggestuurd naar het magazijn van KPN.
Het heeft dus niets te maken, dat jouw verstuurde doos met de ontvangen retourdoos elkaar hebben gekruist.

Je hebt precies gedaan wat je moest doen!
Bewaar het bewijsje van de PostNL punt wel even goed!
Een bevestiging van ontvangst krijgt de enne wel, maar de ander weer niet.
Dus het beste kun je dan even bellen met de klantenservice van KPN via 0800-0402, om te vragen of de door jouw teruggestuurde KPN apparatuur goed is binnengekomen.

Reageer