Beantwoord

Ik krijg nog notificaties op mijn oude telefoonnummer, hoe kan ik dat wijzigen naar de juiste?

  • 25 March 2024
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Het valt me op dat ik nog steeds sms van KPN ontvang als er bijvoorbeeld onderhoud aan het netwerk is, op een oud telefoonnummer wat ik ooit heb ingevuld bij het aangaan van het KPN abonnement (internet plus tv). Later heb ik ook een mobiel abonnement genomen van KPN en heb dit nieuwe nummer ook ingevuld bij mijn profielgegevens. Toch komen sms berichten van KPN dus binnen op mijn oude telefoonnummer. Iemand een idee hoe ik dit gewijzigd krijg? Ik zie nergens in MijnKPN mijn oude telefoonnummer staan. 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 27 March 2024, 11:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @RobvdPoel, goed dat je al in MijnKPN gekeken hebt, ik begrijp dat je daar het oude nummer niet ziet staan.

Ik vermoed dat je oude telefoonnummer nog ergens in onze gegevens is blijven hangen. Ik raad je aan om even met onze klantenservice te bellen op het gratis nummer 0800-0402. Via die weg helpen onze collega's je meteen verder en kan ook de juiste verificatie worden gedaan. Ik verwacht dat 't dan zo gepiept is.

Reputatie 5
Badge +5

Hi @RobvdPoel, goed dat je al in MijnKPN gekeken hebt, ik begrijp dat je daar het oude nummer niet ziet staan.

Ik vermoed dat je oude telefoonnummer nog ergens in onze gegevens is blijven hangen. Ik raad je aan om even met onze klantenservice te bellen op het gratis nummer 0800-0402. Via die weg helpen onze collega's je meteen verder en kan ook de juiste verificatie worden gedaan. Ik verwacht dat 't dan zo gepiept is.

Dank! Gedaan, bij mijn contactgegevens stond inderdaad nog mijn oude nummer. De medewerker van de klantenservice heeft het aangepast.  

Reageer