Beantwoord

Ik krijg nog vaak post op mijn oude adres, hoe kan dat aangepast worden?

  • 28 September 2022
  • 8 reacties
  • 96 keer bekeken

In de post NL app zie ik dat er post van KPN naar ons oude adres verstuurd is. Graag ontvangen wij dit op ons nieuwe adres. 
 

Daarnaast ontvangen wij ook nog steeds post van KPN en de KPN retour doos van de oude bewoners op ons adres. Wij wonen hier inmiddels al 2 maanden. 
 

Kan dit aangepast worden en daarnaast erg benieuwd wat voor brief er naar ons oude adres gestuurd is. Wonen niet in de buurt dus kunnen het niet ophalen. 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 1 October 2022, 18:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Irisdeventer daarvoor moet je www.postnl.nl zijn.

Dit is KPN, de telecomprovider en heeft niets (meer) met post van doen, al doet de naam vermoeden: 

KPN is Koninklijke PTT Nederland

en PTT staat voor Post, Telegraaf, Telefonie.

Succes.

P.S. Heb je via postnl wel verhuisberichten doorgegeven, dat werkt meestal maar een bepaalde periode. Ook is het van belang AL je relaties op de hoogte te stellen van je nieuwe adres, maar er kan er wel eens een tussendoor glippen.

Of heb je het over specifieke post van KPN aan jou, dat nog op het oude adres bezorgd wordt?

 

Ja ik heb het inderdaad over post van KPN die naar ons oude adres gestuurd wordt. Ik begrijp dat KPN geen Post NL is 😂

Hallo @Irisdeventer vul in het privé-deel van je profiel dan s.v.p. je oude en nieuwe naw-gegevens in, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Eventueel bellen, 0800 0402, Twitteren of Facebooken gaat sneller.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Irisdeventer! Ik heb met de gegevens in je profiel gekeken. Van welke datum is de brief precies die naar het verkeerde adres is gegaan? Zou je eventueel de Track and Trace code nog in je profiel willen toevoegen onder “Persoonlijke opmerkingen”? 

Verder is het versturen van een retour doos gebruikelijk een eenmalig iets. Als er nog 1 wordt verstuurd doen we dat handmatig. Ik ga er vanuit dat als een medewerker nogmaals een retourdoos op zal sturen het adres eerst bevestigd wordt. 

Als laatste zie ik nu alles goed staan. Dus alle post die na 15 september verstuurd is moet naar het juiste adres zijn gegaan. Dit geldt ook voor alle toekomstige post. 

@Bram_ bedankt voor de reactie. De brief is van 15 september. Het is een brief dus geen track en trace. Wel een foto als ik die ergens kan uploaden? Kan deze brief nogmaals naar het juiste adres verstuurd worden?

De doos van de oude bewoners zitten we retour posten. 

Reputatie 7
Badge +17

@Irisdeventer een foto van de brief sturen is niet nodig. Kan je in je profiel voor de zekerheid de naam en het adres op dfe brief vermelden? Dit kan bij “Persoonlijke opmerkingen”. Dan ga ik er achteraan.🙂

 

@Bram_ heb ik gedaan. Hoor het graag nog steeds geen idee wat voor post jullie gestuurd hebben. 

Reputatie 7
Badge +17

@Irisdeventer ik heb uitgebreid gekeken maar ik zie niet welke brief er gestuurd is. Mijn vermoeden is dat het gaat om reclame. Die zien we niet direct terug namelijk. Verder zie ik ook geen opvallende zaken voor het internet abonnement waarvoor iets gedaan moet worden. 

Verder mag de brief die voor het verkeerde adres was als niet verzonden beschouwen worden. Dat moet opgelost zijn.