Beantwoord

Ik moet betalen voor 1835, maar ik heb dat nummer nooit gebeld?

  • 27 December 2022
  • 3 reacties
  • 273 keer bekeken

Ik heb vandaag ontdekt dat ik ook voor dat nummer 1835 moet betalen, maar ik heb dat nummer helemaal niet gebeld. Ik zal straks contact opnemen met KPN om dit aan te geven. Wat hebben jullie gedaan?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 29 December 2022, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @haroldso 
Je hebt het nummer van de KPN op Google opgezocht en dan loop je de kans dat je een peperduur door-schakelbedrijf te pakken krijgt die je voor veel geld doorschakelt naar het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Deze gebruiken meestal nummer 1835.
Ze doen alles volgens de wet, dus kan de KPN er niets aan doen.
Ik meende wel te horen dat de regering het aan zou pakken.
 

Dus voortaan direct bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Hoi @haroldso 
Je hebt het nummer van de KPN op Google opgezocht en dan loop je de kans dat je een peperduur door-schakelbedrijf te pakken krijgt die je voor veel geld doorschakelt naar het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Deze gebruiken meestal nummer 1835.
Ze doen alles volgens de wet, dus kan de KPN er niets aan doen.
Ik meende wel te horen dat de regering het aan zou pakken.
 

Dus voortaan direct bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Dank je wel voor je bericht. Het is alleen zo dat ik dat nummer nooit hebt gebeld. In mijn geschiedenis van mijn telefoon staat dat nummer geeneens vermeld. Ik baal hier wel enorm van, omdat ik wel voor de kosten kan opdraaien terwijl ik niets heb gedaan. Dit kan toch niet?!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @haroldso, welkom op ons forum!
Ik heb er helaas geen andere verklaring voor. Op de specificatie van je factuur kun je vinden wanneer dit gesprek precies plaatsgevonden heeft. Anders kan ik het niet maken