Vraag

Ik moet mijn TV ontvanger terugsturen maar ben hem kwijt

  • 23 January 2024
  • 8 reacties
  • 111 keer bekeken

Hallo. Ik moet mijn tv ontvanger retour sturen maar kan dat ding nergens terugvinden. En nu?

gr ReneeĀ 


8 reacties

Volgens de Algemene Voorwaarden (22.2)

22.2 Gehuurde of geleende apparatuur teruggeven bij beƫindiging van uw abonnement

Is uw overeenkomst beĆ«indigd? Dan moet u de gehuurde of geleende apparaten binnen een maand onbeschadigd aan ons teruggeven. Hoe u apparatuur terugstuurt, vindt u op de website als u zoekt op ā€˜apparatuur terugsturenā€™.

Stuurt u de appratuur niet terug, dan kunnen we u de maandelijkse huurkosten in rekening brengen totdat u de apparatuur alsnog hebt teruggestuurd. Hebt u de apparaten 3 maanden na beƫindiging van de overeenkomst nog steeds niet teruggestuurd? Dan kunnen we de
vervangingswaarde in rekening brengen.

Als we u apparaten geven, kunnen we een waarborgsom vragen. Hebben we de apparaten na het einde van uw overeenkomst onbeschadigd teruggekregen? Dan storten we de door u betaalde waarborgsom terug. Rente over de waarborgsom vergoeden we alleen als we de waarborgsom
langer dan een jaar hebben. We vergoeden dan op jaarbasis een rente die gelijk is aan de wettelijke rente, verminderd met 3%.

Zie overigens ook een eerder geplaatste topic waarin iemand de ontvanger kwijtgeraakt is:

Er kunnen dus kosten in rekening gebracht worden, alleen is dit lang niet altijd het geval.

Als je in je KPN Forum ProfielĀ even je gegevens vermeld (als je dit nog niet gedaan hebt), dan kan een moderator misschien even een aantekening in het systeem maken.Ā 

OkĆ© bedankt voor je reactie. Ding is in de kast beland omdat ik nooit tv kijk via de ontvanger.Ā 

Reputatie 7
Badge +13

OkĆ© bedankt voor je reactie. Ding is in de kast beland omdat ik nooit tv kijk via de ontvanger.Ā 

Ā 

Ik zie ook hier geen opzet in het spel en ik denk persoonlijk dat de soep niet zo heet gegeten gaat worden. Mocht je toch met een factuur gepresenteerd worden laat het mij dan even hier weten @Conan1971!

Goedendag, ook ik ben de tv ontvanger na jaren klant te zijn,Ā maar nu verhuisd naar een ander adres, kwijt. Ik kan deze dus niet retourneren. Modem is wel al retour.Ā 
Wat nu te doen?

Reputatie 7
Badge +13

@Hertog86Ā Ik zou gewoon even wachten persoonlijk. Mocht je een tweede herinnering krijgen dan kan je altijd even bellen metĀ 0800-0402Ā en kun je dan de situatie voorleggen.

Ā 

Hoi Remco, ik heb wel al deze mail gehad als een herinnering van terug sturen nadat ik het modem heb terug gestuurd.Ā 

Reputatie 7
Badge +13

Dan zou ik even wachten op een eventuele opvolgende mail, maar je kan ook altijd even bellen metĀ 0800-0402Ā voor overleg en dan kunnen mijn collega's daar een aantekening voor maken.Ā 

Ā 

Reageer