Beantwoord

Ik wil een nieuw abonnement afsluiten bij het verhuizen maar dat wordt afgeraden?

  • 28 February 2024
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Beste,

 Op 15 maart ga ik verhuizen naar een nieuw adres waar ik direct internet nodig heb, om deze reden heb ik een NIEUW abbonement afgesloten met ipad actie op dit nieuwe adres. Mijn huidige abbonement op een ander adres wilde ik vandaag opzeggen per 1 april, (maand opzeg termijn).
 

Dit wilde ik vandaag telefonische doen, maar de medewerker gaf mij te kennen dat dit zeer risicovol is en dat ik straks zowel op het NIEUWE als op het OUDE geen internet heb... Tevens zei hij dat ook de actie met de ipad dan zou komen te vervallen? Ik kan mij echt niets voorstellen bij dit verhaal en ben dan ook zeer benieuwd hoe dit verder moet.
 

Verhuizen en een abonnement afsluiten en stopzetten is echt van alle tijden, dus ik vind dit een zeer bijzondere gang van zaken en wil zeker niet mijn abonnementen tegelijk laten lopen ivm dubbele lasten... Concreet, nieuw Abbonement nieuw adres is aangevraagd maar het oude is nog niet afgemeld.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 29 February 2024, 08:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon nog een keer bellen. Krijg je een andere medewerker aan de lijn die niet zo moeilijk doet.

En niets vertellen over het nieuwe abonnement op het nieuwe adres. Alleen opzeggen en verder klaar.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @G.jongen, welkom op onze community!
Zoals Nick al wel noemt moet dit gewoon kunnen.
Bij een verhuizing heb je wel iets meer zekerheid omdat het adres pas overgezet wordt als het werkt op het nieuwe adres.

Reageer