Beantwoord

Ik wil graag de facturen inzien van mijn vaste diensten

  • 18 October 2022
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Hi, 

Ik wil mijn facturen van internet inzien. De mails verwijzen mij naar de app maar in de app vind ik ze niet terug. Ook als ik een nieuw abbonement probeer te koppelen schakelt die direct over op mijn mobiel abbonement plus facturen. Uiteraard de nieuwste versie van de app gedownload.

De facturen kan ik declareren vandaar mijn vraag. Als er een andere manier is deze te ontvangen vind ik dat ook prima.

Ik wilde eigenlijk gebruik maken van de chat maar via de website lukt de mogelijkheid tot chatten niet (lijkt of er een bug is).

Dank voor de hulp!

Groetjes

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 23 October 2022, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @dammie3! Contact met ons opnemen via de chat is inderdaad niet meer mogelijk. Wel help ik je hier graag verder en kan je altijd 0800-0402 bellen als je een medewerker wilt spreken.

Wat betreft je vraag, vervelend dat het niet lukt je facturen in te zien. Heb je ook al gekeken of het via de MijnKPN website wel lukt?

En als je in de KPN ID app kijkt, zie je dan wel bovenin de optie “Internet” staan? Zo niet, wil je dan hier laten weten welk toestel je gebruikt en welke stappen je hebt genomen om het product te koppelen?