Beantwoord

Ik wil graag een persoonlijk aanbod

  • 21 March 2024
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Hoe vraag ik kpn om een overstap aanbod op een voor mij prettige manier. Niet prettig vind ik telefonisch (kost teveel tijd) of chat (raak verstrikt in een chatbot). Ik heb specifieke wensen voor internet, wifi, telefonie en televisie.

icon

Beste antwoord door Joep1965 21 March 2024, 13:44

Bekijk origineel

6 reacties

En hoe ga ik deze plek weer terugvinden. Nou ja... We zien wel wat er van komt

Reputatie 7
Badge +6

Ben je contractvrij bij je huidige provider? Controleer dat maar eerst als eerste. KPN vergoedt namelijk geen afkoopsom die je huidige provider eventueel in rekening brengt. 

Badge +19

Dag @Tjerk Breeuwer op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig. Hier wordt dus niets met prijzen en/of abonnementen gedaan. Daar is de klantenservice 0800-0402 voor. Zij kunnen je prima helpen. Overigens is bestellen via de site eenvoudig en is de abonnementsvorm a la carte zodat je naar eigen wens je abonnement kan samenstelling. Vaak is er in het weekend een extra leuke aanbieding 😉. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tjerk Breeuwer ,

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

De chat bestaat niet meer. Bellen kan via 0800-0402, maar je wilt wat anders. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Tegenwoordig krijg je vaak een tijdelijke korting aangeboden. 

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Een mobiel abonnement kun je eventueel ook verlengen via MijnKPN. 

Tenslotte kun je jouw abonnementen verlengen in een KPN-winkel. 

 

Was ik al bang voor. Weer zo'n bedrijf dat een communicatievorm heeft gekozen dat voor zichzelf het efficientst is. Blijf ik maar bij ziggo/vodafone

Badge +19

Maar hoe had je het dan gewild? Bezoek aan huis?

Reageer