Beantwoord

Ik wil graag korting op mijn abonnement

  • 29 December 2022
  • 14 reacties
  • 200 keer bekeken

Goede middag graag zou ik een korting op mijn abonnement willen  het wordt steeds verhoogt ik zie bij andere providers veel voordeliger abonementen ik ben al heel lang abonnee dus lijkt mij een goed plan om een jaar korting van €5 te geven dan is het nog duurder dan bv cayway glasvezel graag uw reactie groet 

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 December 2022, 12:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hallo @Teun van splunder je zou ook je thuispakket eens tegen het licht kunnen houden of je dat niet kan versoberen qua internetsnelheid, heb je echt die hoge snelheid nodig, toeters en bellen bij je tv-pakket, heb je al die streamingsdiensten etc nog wel nodig en/of uitbreidingen bij je vaste telefoon die je toch niet (meer) gebruikt. Daar kun je het ook al goedkoper mee maken.

KPN zal je vast €5 korting voor 1 jaar willen geven, dat is bijna €0,42 per maand, maar dan moet je even bellen met 0800 0402, gratis.

Dit forum gaat niet over prijzen en kortingen.

 

Langdurig vaste klanten worden nooit beloond bij KPN.

Alles word elk jaar alleen maar verhoogd.

Badge +19

Langdurig vaste klanten worden nooit beloond bij KPN.

Alles word elk jaar alleen maar verhoogd.

De slager waar ik al jaren klant ben geeft ook nooit korting.  De krant die ik lees ook niet. Dus zo bijzonder is dat niet. 

Wie zegt dat t bijzonder is?

ik zie bij andere providers veel voordeliger abonementen

 

Simpel, tijd om over te stappen dus

 

Het loont meer om elk jaar te verkassen, toch raar superuser? Betaal nu bijna t dubbele van een nieuwe abonnee.

Reputatie 7
Badge +24

Betaal nu bijna t dubbele van een nieuwe abonnee.

Heeft u ook hetzelfde abonnement als een nieuwe klant? Dit abonnement dus:

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/kpn-introduceert-kpn-tv-574128

Badge +19

Alle providers werken met welkomstkadootjes. Na de kortingsperiode betaal je de volle mep. Is de prijs het belangrijkste dan is overstappen het beste.

Langdurig vaste klanten worden nooit beloond bij KPN.

Alles word elk jaar alleen maar verhoogd.

De slager waar ik al jaren klant ben geeft ook nooit korting.  De krant die ik lees ook niet. Dus zo bijzonder is dat niet. 

 

Goeie vergelijking inderdaad Joep, de slager geeft nieuwe klanten ook geen 50% korting en een LCD TV of wel?

 

Reputatie 7
Badge +24

Goeie vergelijking inderdaad Joep, de slager geeft nieuwe klanten ook geen 50% korting en een LCD TV of wel?

Nieuwe klanten hoeven ook geen jaarcontract af te sluiten bij de slager. Dus dat is logisch. 

Klanten van een slager zijn te vergelijken met bestaande klanten van KPN. Die zijn contractvrij en kunnen elk moment overstappen naar een andere provider. Net als de klanten van een slager. Die kunnen morgen ook ergens anders hun worst halen.

Gewoon elk jaar switchen, kan zomaar 40 euro per maand schelen (thuis + mobiel). Kwaliteit bij alle grote providers is toch nagenoeg gelijk tegenwoordig.

Gewoon elk jaar switchen, kan zomaar 40 euro per maand schelen (thuis + mobiel). Kwaliteit bij alle grote providers is toch nagenoeg gelijk tegenwoordig.

Er zijn maar 3 echte providers, KPN, T-Mobile en Ziggo, en die schelen echt niet zoveel in prijs.

 

Hoi @Dannzyx  en andere.

Gewoon elk jaar switchen, kan zomaar 40 euro per maand schelen (thuis + mobiel). Kwaliteit bij alle grote providers is toch nagenoeg gelijk tegenwoordig.

Je moet er maar zin in hebben.
Ik wissel nooit als ik het naar mijn zin heb.
Niet van Provider, Energie leverancier, of  van Zorgverzekeraar.
Ga daar echt geen energie in steken.

Gewoon elk jaar switchen, kan zomaar 40 euro per maand schelen (thuis + mobiel). Kwaliteit bij alle grote providers is toch nagenoeg gelijk tegenwoordig.

Er zijn maar 3 echte providers, KPN, T-Mobile en Ziggo, en die schelen echt niet zoveel in prijs.

Als bestaande klant niet inderdaad, een nieuwe klant krijgt daarintegen een jaar lang 50% korting (Ziggo).

 

Hoi @Dannzyx  en andere.

Gewoon elk jaar switchen, kan zomaar 40 euro per maand schelen (thuis + mobiel). Kwaliteit bij alle grote providers is toch nagenoeg gelijk tegenwoordig.

Je moet er maar zin in hebben.
Ik wissel nooit als ik het naar mijn zin heb.
Niet van Provider, Energie leverancier, of  van Zorgverzekeraar.
Ga daar echt geen energie in steken.

Formulier invullen op een website en 3 handelingen in de meterkast