Beantwoord

Ik word gek van de service van KPN

  • 25 August 2022
  • 7 reacties
  • 217 keer bekeken

Ik word echt helemaal gek van jullie KPN. ik weet niet waar ik moet beginnen maar ga *** eens trainingen volgen en een beetje je best doen.

icon

Beste antwoord door Berrie_Kaas 25 August 2022, 19:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@bizziemark, wat is eigenlijk uw probleem? Met deze opening kan niemand iets. Bovendien, het is niet de gewoonte dat hier wordt gevloekt, lees eerst even de community huisregels en leg vervolgens duidelijk uit wat je (negatieve?) ervaringen zijn.

Werkt u bij kpn ?

Reputatie 7
Badge +9

Nee, doet hij niet. Dit is een klantenforum, dus in eerste instantie proberen hier klanten zich onder elkaar te helpen. Verder lezen ook mods mee, die op een gegeven moment ook het eea op gaan pakken. Maar hiervoor zullen ook die mods eerst eens te weten moeten komen wat nu het probleem is. (De glazen bol van de meeste van ons is namelijk helaas stuk.) Vandaar nog eens de vraag: wat is precies het probleem, de negatieve ervaring,...?

Reputatie 7
Badge +7

Werkt u bij kpn ?

Nee @bizziemark , zoals @Joris62  hierboven al opmerkt, ik werk niet bij KPN, nooit gedaan en dat zal ook nooit doen, ik draag nl. al vele jaren de titel “Pensionado”. Dit forum is dus een klantenforum waar ook de moderators van KPN meelezen en indien mogelijk antwoorden geven, zie: 

Willen zij u kunnen helpen is het belang dat u hier kort en bondig uw probleem(en) beschrijft. Uit ervaring weet ik dat de moderators (KPN’ers dus) hun uiterste best doen om samen met forumleden hun eventuele problemen op te lossen. Om u te kunnen helpen is het van belang dat u minimaal uw naam, adres en klantnummer in uw profiel zet. Alleen moderators kunnen de ‘privé-velden’ van uw profiel lezen, wij simpele forum leden niet.

Nou omdat jij het zo erg vind dat ik gvd zei dacht ik die werkt bij kpn. Ik weet niet waar ik moet beginnen met te zeggen hoe erg ik teleurgesteld ben in kpn. de administratie is gewoon slecht en ik betaal alles maar nog zeggen ze dat ik niet heb betaald.

Reputatie 7
Badge +7

@bizziemark , vloeken horen hier niet thuis, of lezers/deelnemers nu KPN'ers zijn of niet, dat maakt niet uit. Zorg, zoals gezegd, dat uw profiel zo volledig mogelijk ingevuld is. Vandaag of morgen komt hier een moderator voorbij die je zeker van advies zal dienen. Ik kan wel vast opmerken dat, wanneer u betaald hebt, hebt u daar toch bewijzen van? Bankafschriften of digitale overschrijving bewijzen?

Reputatie 7

Hoi @bizziemark, welkom bij ons op het forum! Ik begrijp dat er iets is met de betalingen van het abonnement. Wat precies is voor mij ook niet duidelijk, op het forum weten we vooral wat jij in je bericht benoemt.

Als er gegevens op het forumprofiel zijn ingevuld kunnen we daarmee met je meekijken en denken. Daar staan geen gegevens, daardoor heb ik ook niet meer informatie. 

Is het inmiddels telefonisch (0800-0402) alsnog gelukt? Als dat niet zo is kan je je profiel volledig invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt, daarbij kan je ook aangeven wat de situatie precies is met de betalingen.