Beantwoord

Ik word telefonisch lastig gevallen door KPN

  • 4 March 2024
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik word constant gebeld door jullie en telkens als ik het nummer blok bellen we met een ander nummer, heel bewust lastigvallen dus. Ik heb begrepen dat dit uitbesteed is maar lijkt me goed hier is naar te kijken want ik lees ook online dat mensen hun ontzettend storend vinden en ze ook vaag en asociaal doen aan de telefoon (overigens dan ook mooie onzin dat m’n gegevens niet buiten kpn worden gedeeld). Ik moest op dit forum ook inloggen maar op het nummer waar ik op word gebeld heb ik niet eens een knp account of bundel. Ik probeer m’n recht van verzet in te zetten maar nergens valt een mail adres te vinden. De chat wil een bel afspraak inplannen wanneer ik een medewerker wil spreken, maar dat is precies wat ik niet wil!! Belachelijk dat dat zo moeilijk gemaakt wordt. Zou iemand alsjeblieft ergens kunnen plaatsen dat ik niet meer gebeld mag worden. 

icon

Beste antwoord door GeSp 4 March 2024, 23:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Overlast van belletjes ,

Logisch dat je er niet blij van wordt als je constant gebeld wordt. Mocht je weer gebeld worden, geef dan aan dat je gebruikmaakt van je Recht van Bezwaar.

Daarna zou dit dus absoluut niet meer mogen gebeuren. Mocht je toch weer benaderd worden, dan kun je via het ACM een melding aanmaken hiervoor. Hopelijk heb je er dan snel geen last meer van! 

Reputatie 7
Badge +18

Dat is geen officieel meldpunt, het certificaat van die website is al bijna 4 jaar verlopen @Noordzee 


@Overlast van belletjes , als ze je blijven bellen ondanks dat je gebruik maakt van je recht van verzet dan kan je het beter melden via ACM / Consuwijzer: https://www.consuwijzer.nl/meldformulier-telemarketing

Reputatie 7
Badge +28

Duidelijk @GeSp , ik heb de oude link verwijderd. 

Reageer