Beantwoord

Ik zie de factuur in MijnKPN, maar het is nog niet afgeschreven

  • 14 February 2024
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

 Er staat in mijn app bij mijn laatste factuur een klok als icoontje.

incasso had rond de 5e al moeten plaatsvinden maar dit is nog niet gebeurd. En er staat ook niet dat het onverwerkbaar is.

weet iemand meer? Ik wil geen incasso kosten

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 14 February 2024, 13:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

🤳🏼

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Cal15 

Welkom op het forum van KPN.

Dat klokje 🕓 betekend niets meer, dan dat je factuur in verwerking staat en dat deze binnenkort van je bankrekening wordt afgeschreven.
Op het eerste blad van je factuur, staat ook vermeld rond welke datum het bedrag van je bankrekening wordt afgeschreven (groene gedeelte van bladzijde 1, waar ook het totaalbedrag wordt vermeld).

Kan het zijn, dat je onlangs de incassodatum hebt aangepast naar een andere datum?
Staat je bankrekeningnummer binnen Mijn KPN nog wel goed?

Wil je meer zekerheid, dan kun je altijd even bellen met de afdeling betalingen en facturatie, via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via KPN Mobiel 1200.

Een medewerker van deze afdeling zou dan even in je facturatie gegevens kunnen kijken.

De afdeling Betalingen en Facturatie is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

In de goede hoop, je hiermee van dienst te zijn geweest.

Reageer