Vraag

Ik zou een mobiele factuur van 13.681,55 hebben gekregen, kan niet worden geïncasseerd

  • 17 November 2021
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb via de mail een bericht gekregen dat jullie factuur niet geincasseerd kon worden, beetje gek.. het gaat om € 13.681,55!!!!

Ik zou graag willen dat hier een onderzoek naar gestart wordt daar dit nummer helemaal niet in Turkije is geweest en toch krijg ik daar (data ??) kosten op. Hoe is dat mogelijk? 

Jullie kunnen zelf telefoons traceren en dan kan je zien dat dit nummer gewoon in Nederland is geweest in die bewuste periode dat jullie factureren. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Is dat echt een faktuur van kpn of is het spam? Je zou de faktuur moeten kunnen zien in mijnkpn. Ben benieuwd!

Hallo @Kor Meester , heeft de mail als afzender ….@kpn,com dan is het echt, anders is het nep.

 

Reputatie 7
Badge +28

Goedemorgen,

 

Ik heb via de mail een bericht gekregen dat jullie factuur niet geincasseerd kon worden, beetje gek.. het gaat om € 13.681,55!!!!

Ik zou graag willen dat hier een onderzoek naar gestart wordt daar dit nummer helemaal niet in Turkije is geweest en toch krijg ik daar (data ??) kosten op. Hoe is dat mogelijk? 

Jullie kunnen zelf telefoons traceren en dan kan je zien dat dit nummer gewoon in Nederland is geweest in die bewuste periode dat jullie factureren. 

Is nep! Nergens op klikken en de mail meteen verwijderen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Kor, welkom hier. 

Bel even met ons om dit op te lossen, het nummer is 0800 0402. 

Je facturen kun je overigens zien in Mijn KPN

Wat gaf mijnKPN aan @Kor Meester