Vraag

Ik zou geld terugkrijgen, maar er is geld in rekening gebracht

  • 24 November 2021
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik zou volgens jullie € 10 terug hebben gekregen op de factuur van 13 juli. Ik heb die maand gewoon €63,88 betaald.  Ik heb heb wel geld terug gekregen,  maar dat heeft met terug gestuurde spullen te maken.  Daarnaast is het asociaal om € 10,00 ,zonder uitleg,  in rekening te brengen,  terwijl jullie apparatuur niet deugt en verzendkosten zijn maar €4,95. U begrijpt dat ik het niet eens ben met deze eenmalige kosten.  Dit loopt nu, dus ga mij niet afsluiten.  


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @beer020, welkom op ons forum.

Ik kan dit niet helemaal plaatsen, zeker die verzendkosten niet. Zou je even willen toelichten wat er precies aan de hand is? Dan kijk mee. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. :relaxed:

Ik krijg een mail dat Jeroen gereageerd heeft,  maar ik zie alleen de tekst van Alex. Die snapt het niet.  Misschien moet hij een creditnota van €10 aanmaken.  Het probleem is dan opgelost.  

Reputatie 7
Badge +28

@beer020 

Ik zie inderdaad dat @Jeroen Ruiter hier heeft willen reageren, maar zijn reactie staat in quarantaine. Dat betekent dat een moderator de inhoud van zijn reactie moet beoordelen op het juist toepassen van de forumregels. 

Ga er maar rustig vanuit dat @Alex_P alles heel goed snapt. En hij wil jou graag helpen. Maar zou je dan wel je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

  

Hoezo? Meen je dit serieus? Geef mij 1 reden waarom er twijfel is aan mijn manier van spreken naar anderen?

Reputatie 7
Badge +28

Rustig @Jeroen Ruiter ,

Ik heb geen twijfels. Maar de computer zet sommige reacties automatisch in quarantaine. Ik weet niet precies de criteria van dat fenomeen. Een moderator kan dan zo'n bericht automatisch alsnog vrijgeven. 

Dat is mij al een keer of vier overkomen. Zal ik het voor je navragen?  

 

Reputatie 7
Badge +24

Niets aan het handje jongens, ik heb die van Jeroen weggehaald omdat hij het zelf al had gedaan. Stond alleen: "Verkeerd geplaatst, bericht verwijderd..”. Dit vergeten te melden, excuus. Jeroen heeft zeker niets verkeerd gedaan. 

@beer020 Het is mij inderdaad nog niet duidelijk waarom dat bedrag juist in rekening is gebracht. 

Ik wil dit wel graag nakijken, vandaar mijn vraag om een toelichting en verzoek om je profiel in te vullen met je gegevens en mij hier een seintje te geven. Dan kan ik dit ook daadwerkelijk doen. 

Ik zie op beide geen reactie.