Vraag

Incasso datum gewijzigd maar niet doorgekomen?

  • 27 August 2022
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Sinds 25 juli ben ik klant bij KPN voor TV en Internet.

Ik heb op 2 Augustus de incasso/factuur datum veranderd van 27ste vd maand naar de 20ste vd maand zodat het bedrag op de 23ste wordt afgeschreven. Echter is dat niet gebeurd en heb ik zelfs de factuur die normaal de 27ste komt nog niet ontvangen. Wanneer wordt mijn wijziging doorgevoerd? De huidige datum vind ik erg onoverzichtelijk omdat al mijn andere vaste lasten op de 23ste afgehouden worden.

Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen op 2 augustus van de gedane wijziging.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag,

 

Sinds 25 juli ben ik klant bij KPN voor TV en Internet.

Ik heb op 2 Augustus de incasso/factuur datum veranderd van 27ste vd maand naar de 20ste vd maand zodat het bedrag op de 23ste wordt afgeschreven. Echter is dat niet gebeurd en heb ik zelfs de factuur die normaal de 27ste komt nog niet ontvangen. Wanneer wordt mijn wijziging doorgevoerd? De huidige datum vind ik erg onoverzichtelijk omdat al mijn andere vaste lasten op de 23ste afgehouden worden.

Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen op 2 augustus van de gedane wijziging.

 

 

Op een forum helpen klanten elkaar.

Ook ik ben klant bij KPN.

Je kan het beste 0800-0402 (gratis) bellen. 

Goedemiddag,

 

Sinds 25 juli ben ik klant bij KPN voor TV en Internet.

Ik heb op 2 Augustus de incasso/factuur datum veranderd van 27ste vd maand naar de 20ste vd maand zodat het bedrag op de 23ste wordt afgeschreven. Echter is dat niet gebeurd en heb ik zelfs de factuur die normaal de 27ste komt nog niet ontvangen. Wanneer wordt mijn wijziging doorgevoerd? De huidige datum vind ik erg onoverzichtelijk omdat al mijn andere vaste lasten op de 23ste afgehouden worden.

Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen op 2 augustus van de gedane wijziging.

 

 

Op een forum helpen klanten elkaar.

Ook ik ben klant bij KPN.

Je kan het beste 0800-0402 (gratis) bellen. 

ah oke dan ga ik dat doen. ik was in de veronderstelling dat er ook medewerkers op het forum zaten.

Bedankt voor de reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag,

 

Sinds 25 juli ben ik klant bij KPN voor TV en Internet.

Ik heb op 2 Augustus de incasso/factuur datum veranderd van 27ste vd maand naar de 20ste vd maand zodat het bedrag op de 23ste wordt afgeschreven. Echter is dat niet gebeurd en heb ik zelfs de factuur die normaal de 27ste komt nog niet ontvangen. Wanneer wordt mijn wijziging doorgevoerd? De huidige datum vind ik erg onoverzichtelijk omdat al mijn andere vaste lasten op de 23ste afgehouden worden.

Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen op 2 augustus van de gedane wijziging.

 

 

Op een forum helpen klanten elkaar.

Ook ik ben klant bij KPN.

Je kan het beste 0800-0402 (gratis) bellen. 

ah oke dan ga ik dat doen. ik was in de veronderstelling dat er ook medewerkers op het forum zaten.

Bedankt voor de reactie

 

Een moderater kijkt inderdaad ook mee en helpt ook.

Om een moderater goed van dienst te zijn, kan je het beste al je gegevens in je profiel invullen (als je dat nog niet gedaan hebt). Alleen de moderater ziet die gegevens.

 

Alleen heb je de topic deel tv gekozen.

Bedoelt voor vragen over IPTV van KPN.

Had je daar een speciale reden voor?

 

Maar ik denk dat bellen het snelste en het makkelijkste gaat. 😉

Gratis 0800-0402

Goedemiddag,

 

Sinds 25 juli ben ik klant bij KPN voor TV en Internet.

Ik heb op 2 Augustus de incasso/factuur datum veranderd van 27ste vd maand naar de 20ste vd maand zodat het bedrag op de 23ste wordt afgeschreven. Echter is dat niet gebeurd en heb ik zelfs de factuur die normaal de 27ste komt nog niet ontvangen. Wanneer wordt mijn wijziging doorgevoerd? De huidige datum vind ik erg onoverzichtelijk omdat al mijn andere vaste lasten op de 23ste afgehouden worden.

Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen op 2 augustus van de gedane wijziging.

 

 

Op een forum helpen klanten elkaar.

Ook ik ben klant bij KPN.

Je kan het beste 0800-0402 (gratis) bellen. 

ah oke dan ga ik dat doen. ik was in de veronderstelling dat er ook medewerkers op het forum zaten.

Bedankt voor de reactie

 

Een moderater kijkt inderdaad ook mee en helpt ook.

Om een moderater goed van dienst te zijn, kan je het beste al je gegevens in je profiel invullen (als je dat nog niet gedaan hebt). Alleen de moderater ziet die gegevens.

 

Alleen heb je de topic deel tv gekozen.

Bedoelt voor vragen over IPTV van KPN.

Had je daar een speciale reden voor?

 

Maar ik denk dat bellen het snelste en het makkelijkste gaat. 😉

Gratis 0800-0402

ik kon het juiste topic niet vinden.. Ik zal mn profiel verder invullen en zal ook proberen telefonisch contact te leggen met de klantenservice

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @imnotmiketyson, welkom bij KPN! 💚

Het wijzigen van het incassomoment gaat niet direct in. Soms krijg je nog 1 of 2 facturen op het oude moment. Soms wordt een maand overgeslagen om op het juiste moment uit te komen.

Je zegt de factuur op 27 juli te hebben ontvangen. Op 2 augustus heb je de wijziging gedaan. Omdat je al tot en met 26 augustus hebt betaald, krijg je de factuur in september rond de 20e. Je betaalt met die factuur de periode van 27 augustus tot en met 19 oktober. De volgende factuur is dus hoger dan je verwacht, maar het klopt wel. Vanaf september zal je de facturen rond de 20e ontvangen.