Vraag

Is er een compensatie mogelijk naast de betaalafspraak voor mijn mobiele rekening?

  • 29 November 2023
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Mijn factuur was hoger uitgevallen dan normaal,er was iets niet goed gegaan van beide kanten eerder waarvoor sorry.ik ben een trouwe vaste klant,eerst bij Telfort,later Kpn alles in 1.advies eerder neem minder gigabyte en minder apparaten kijken.telefoon van 12 gigabyte naar 3 gigabyte gezet.extra nog 1 en 3 gigabyte bijgekocht.daarna 150 belminuten wat niet echt een handige keuze is geweest.

Is er naast een betaalrekening ook een stuk compensatie mogelijk in deze voor mij dure tijd met de feestdagen voor de deur?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk een bijzonder vervelende situatie Bart :-(. Ik kan helaas geen compensatie bieden voor wijzigingen en zelf aangeschafte bundels. Mocht je advies willen inwinnen over jouw abonnement dan kun altijd even bellen met 0800-0402. 

Reageer