Beste klantenservice,
Sinds 30 december 2023 Netflix aangevraagd via KPN met entertainment korting. Leuk dachten we met € 5 euro korting, maar volgens Netflix die mijn vrouw gister gebeld heeft is het niet mogelijk om met een bestaand account hier gebruik van te maken. Gister hebben ze per direct ons account opgezegd en vervolgens heb ik ook via kpn Netflix opgezegd, omdat we geen gebruik meer konden maken van Netflix. Ja alleen als we weer € 11,99 betaalde. Medewerker Netflix vond jullie service erg slecht aanzien dat er veel klachten over komen. We betalen namelijk dubbel voor hetzelfde account. Heb gister de afschrijving van Netflix zelf die laatste maand is afgeschreven terug laten boeken. Mochten we die als nog moeten betalen dan graag 2x € 6,99 via jullie crediteren van onze bestaande kosten via kpn. Het werkt niet entertainment korting! Voorlopig doen we het tijdje zonder Netflix.
Ben verder wel tevreden met KPN, maar informatie moet wel juist op de website vermeld staan dat je geen Netflix mag hebben voordat je het aanvraagt via jullie factuur.
Met vriendelijke groet, Ferry
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel