Vraag

Kabelschade, abonnement beëindigd maar geld niet terug

  • 27 November 2023
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Geachte mevrouw/heer,

Per 1 juli 2023 heb ik internet en televisie(ongeveer €50,- pmnd)abonnement genomen. Echter, vanaf dag 1 had ik geen of slechte internet. 3 a 4 keer zijn monteurs langs gekomen en konden het niet oplossen of constateerden 'demping' in kabel. Van kastje naar muur gestuurd, aannemer wou het niet oplossen en kpn ook niet. Uiteindelijk in goed overleg met kpn opgezegd eind september. En kreeg toezegging dat ik alle kosten teruggestort zou krijgen, maar het bleef alleen bij €26,66. Dit is niet rechtmatig, ik heb moeten betalen voor diensten waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Graag het resterende bedrag terugstorten, anders ben ik genoodzaakt juridische stappen te nemen en mijn rechtsbijstandverzekering in te zetten.

In afwachting van uw reactie.

Vriendelijke groet

Ismail Yildiz 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi @ayildizi, welkom op het forum. 

Wat naar dat dit niet goed is verwerkt. Het handigste is om even met ons te bellen, het gratis nummer is 0800 0402. De medewerkers daar hebben inzage in jouw specifieke gegevens en kunnen dit voor je nakijken. 

Reageer