Beantwoord

Kan ik aansluitkosten terugvragen omdat ik al internet heb?

  • 26 July 2023
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

In juni ben ik overgestapt naar knp mobiel,

Ik heb begrepen dat ik de aansluitkosten terug kan vragen omdat ik kpn tv en internet klant ben.

Groetjes Anita 

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 August 2023, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @8Anita8. Welkom op het KPN Forum! Zover ik weet is er geen actie geweest vanuit KPN dat er aansluitkosten voor een mobiel abonnement terug gevraagd kon worden wanneer je al een TV en Internet abonnement hebt. Helaas kan ik je hierin niet verder helpen. 

Beste Vikash,

Dit is wel gezegd toen ik telefonisch het mobiel abonnement af heb gesloten. De medewerker kon dit echter niet aanpassen in het systeem en zei dat ik dit op moest nemen met kpn.

Reputatie 7
Badge +21

Ik kijk graag voor je na of ik hierover iets kan terug vinden in jouw dossier. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en mobiel nummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik het voor je uit. Ik hoor graag van je!

Ik heb mijn gegevens aangepast

Reputatie 7
Badge +21

Ik kijk graag voor je na of ik hierover iets kan terug vinden in jouw dossier. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en mobiel nummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik het voor je uit. Ik hoor graag van je!

 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het dossier er even bij gepakt. Helaas kan ik hier niets over terug vinden. Ik had je heel graag verder geholpen hierin, maar helaas houdt het hier op voor mij. 😥

Beste Vikash,

Ik zie op dit forum dat er heel veel mensen zijn bij wie beloofd is de aansluitkosten niet te hoeven betalen maar uiteindelijk net als ik geen actieve herinnering kunnen overleggen. Dit is geen reclame zou ik denken