Beantwoord

Kan ik de betaalafspraak veranderen?

  • 3 February 2023
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Beste, 

ik had een betaal afspraak ivm nieuw werk nu ben ik er achter gekomen dat ik de eerste maand niks krijg, nu heb ik een mail gehad dat me nummer geblokkeerd wordt maar heb die echt nodig voor werk, is er hier niet nog iets in te regelen.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 February 2023, 15:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Dvhintem, welkom op het forum. Een gemaakte betaalafspraak kan helaas meer niet gewijzigd worden. Via het forum hebben we niet veel mogelijkheden als het over openstaande facturen gaat, je kunt ons hier het beste voor bellen: 0800-0402. Je kunt dan met de afdeling die over de betalingen gaat spreken, zij kunnen je vertellen wat de mogelijkheden zijn.

Ja die kunnen niks doen zeggen ze maar heb me telefoon echt nodig voor werk kunnen mensen mij wel blijven bellen ? Is er echt niks te regelen

Ik vrees dat de enige optie is dat een familielid het voor schiet. 

Het is verder ook maar mogelijk om één keer per jaar een maand betaling één maand uit te stellen. Die mag dan de volgende maand betaald, maar dan heb je daarbij ook de gewone betaling voor die maand. 

Reputatie 7

De collega's van die afdeling hebben daarvoor meer opties dan mij @Dvhintem, als zij aangeven dat er geen mogelijkheden zijn dan heb ik ze ook niet. De enige optie is dan zoals Peter al zegt het bedrag te betalen, eventueel door iemand in je omgeving om hulp te vragen.