Beantwoord

Kan ik een kopie krijgen van de facturen over 2021?

  • 28 November 2022
  • 8 reacties
  • 106 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik wil mijn oude facturen die niet meer beschikbaar zijn in de MijnKPN-app opvragen. Het gaat om de facturen voor mobiele telefonie over de periode van januari 2021 tot en met december 2021. Kunnen jullie deze naar mij opsturen?

Groet,
Henk

icon

Beste antwoord door RBxx 28 November 2022, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Henk1510 

Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en klantnummer(s) invult en (bij “Persoonlijke opmerkingen”) het 06-nummer plus de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, kan de moderator voor je op zoek. Houd wel rekening met een wachttijd voordat je hier een reactie krijgt. De moderators zijn nu bezig met topics van 6-7 dagen geleden.

Je kan ook KPN klantenservice bellen op 0800-0402 (gratis).

Dankjewel RBxx
Ik heb mijn profiel aangepast en de moderator mag mijn facturen van 2011 er bij halen.
Groet,
Henk

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Henk1510 , graag gedaan.

Het gaat om 2021 neem ik aan, zoals je eerder aangaf. Facturen uit 2011 zijn er niet meer.

😃 Ja 2021

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Henk1510. De facturen van 2021 moeten terug te vinden zijn inderdaad. Met de gegevens op je profiel ben ik voor je gaan kijken, ik heb het 06-nummer gevonden maar er staat een ander adres bij. Zou je het adres kunnen controleren en aanpassen naar het juiste adres en een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Hoi Jasper,
Ik heb het adres aangepast.
Thanx

 

Reputatie 7

Merci @Henk1510, dat adres zie ik ook staan inderdaad. De facturen vanaf mei heb ik automatisch naar je kunnen versturen, de eerste 4 facturen van het jaar heb ik op moeten zoeken en handmatig naar je gemaild. Allemaal heb ik ze naar het adres gestuurd waar je de mailnotificatie van dit bericht ook op krijgt 🙂

🙏