Beantwoord

Kan ik een tweede persoon toevoegen op contract?

  • 22 July 2023
  • 7 reacties
  • 139 keer bekeken

Contract staat op naam partner, KPN id op mijn naam en betalingsgegevens ook. Hoe kan mijn naam en telefoonnummer toegevoegd worden zodat ik ook bij bv storing zaken kan regelen als partner op reis is.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 July 2023, 17:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan niet bij particuliere abonnementen. Als er storing is, dan kunt u gewoon bellen naar KPN. Het is dan echt geen probleem dat het abonnement op naam van uw partner staat.

Bij omwisselen van kastje bij defect was het een probleem en bij bellen moest ik ook hem aan de telefoon geven. Moet met zijn legitimatie, lastig als hij niet in NL zit.

Reputatie 7
Badge +6

Dan maak je een foto van zijn legitimatie-bewijs of noteer de gegevens die je nodig hebt. Denk in oplossingen. 

Ik zie het probleem ook niet, weet en heb alles. Door de privacywet loop je bij hen tegen een nee aan.

Reputatie 7
Badge +24

Dan maak je een foto van zijn legitimatie-bewijs of noteer de gegevens die je nodig hebt. Denk in oplossingen. 

Ik weet niet of ze dat op het PostNL pakketpunt zullen accepteren. Dat is maar net wie er achter de balie staat denk ik...

Zet het contract op uw naam. Ik begrijp dat u de vaste dienst meer gebruikt dan uw partner en ook meer thuis bent. Dan lijkt me dat wel praktisch. 

Hiervoor ga je samen naar een kpn winkel met beider ID.

Reputatie 7
Badge +24

HI @LS1971, welkom hier, 

Zover ik weet kun jij, of je partner, dit aanpassen in Mijn KPN. 

Als je daadwerkelijk wilt dat alles op je naam komt te staan, dan hebben we inderdaad over een contractovername. 

Telefonisch bij een storing is dit geen probleem, het gaat erom dat je door de verificatie komt. Een pakket ophalen bij een Post NL punt wel met zijn ID.Â